- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie jest, internetu nie ma [WIFI] (mobilne&PC)
Brwinów, Mazowieckie. 08.12.2016r. Około godziny 11:40 dwie awarie prądu. O 12 prąd działał, lecz z wifi coś się stało. Komputer jak i urządzenia mobilne wykrywają połączenie, aczkolwiek "wyskakuje" komunikat, że router nie ma połączenia z siecią. Sieć oczywiście bezprzewodowa. Sterowniki aktualne, wszystko dobrze skonfigurowane - wcześniej nigdy takich problemów nie było. Router był trzykrotnie resetowany. Model: COMTREND VI-3223u Multi-DSL IAD. Następnego dnia (09.12.2016r.) problem nie został naprawiony. Ktoś coś?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie jest, internetu nie ma [WIFI] (mobilne&PC)
Dodam też, że na routerze na zielono świecą się lampki: DSL, Internet, WLAN (i oczywiscie power) + co jakiś czas lampka "Internet" zmienia się na czerwony kolor na pewien krótki okres czasu, poźniej znów wraca do koloru zielonego. Może to coś komuś podpowie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie jest, internetu nie ma [WIFI] (mobilne&PC)
(...) na routerze na zielono świecą się lampki: DSL, Internet, WLAN (i oczywiscie power) + co jakiś czas lampka "Internet" zmienia się na czerwony kolor na pewien krótki okres czasu, poźniej znów wraca do koloru zielonego. Może to coś komuś podpowie
Niepokojące jest zachowanie diody 'INTERNET'. Czerwony kolor oznacza: "Urządzenie nie uzyskało połączenia IP (brak odpowiedzi DHCP, brak PPPoE lub brak uwierzytelnienia PPPoE, brak odpowiedzi adresu IP z IPCP, itd)".
Jeżeli faktycznie router był restartowany (co najmniej 10 s odpięty od zasilania), to widzę w tej sytuacji tylko kontakt z BOK dla klientów biznesowych. Najprawdopodobniej nie obejdzie się bez interwencji techników.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Połączenie jest, internetu nie ma [WIFI] (mobilne&PC)
Dokładnie, tak jak pisze kolega powyżej odłącz zasilanie, poczekaj najlepiej kilka minut i włącz zasilanie ponownie. Jeśli nadal będzie pojawiał się czerwony kolor przy diodzie którą opisujesz konieczny będzie najprawdopodobniej kontakt z BOK. Pozdrawiam.