- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
30-04-2017
21:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
21:25
Orange CDMA
Skontaktuj się z BOK. Z tego co mi wiadomo powinieneś mieć możliwość rozwiązania umowy, choć Orange mocno się przed tym broni. Ja bym zarządzał od Orange nowego routera.....bo jak mam korzystać z internetu jeśli CDMA nie działa?? Tym bardziej ze pewnie w chwili podpisywania umowy dostałeś router od Orange??
30-04-2017
21:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
21:33
Orange CDMA
@Anonim: nie czytaj tych anonimowych ekspertyz z pewnego "niezależnego" portalu, pod którymi nie chce się nikt podpisać 🙂
30-04-2017
21:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
21:49
Orange CDMA
telepolis.pl uważam za dość rozsądny portal tylko.....ale idąc tak chlopskim rozumowaniem.....podpisuję umowę i z przyczyn niezależnych ode mnie usługa przestaje działać....z jakiej racji mam dokładać do interesu jeśli sprzęt jest sprawny o mój usługodawca pozbawił mnie dostępu do tej usługi.....albo daje mi nową i nowy sprzęt....albo z przyczyn niezależnych rozwiązuje grzecznie umowę. Żyjemy w cywilizowanym świecie....
30-04-2017
21:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
21:53
Orange CDMA
Jeśli korzystałeś z CDMA, możesz zrezygnować z umowy - przynajmniej takie info jest na blogu. Chodzi o osoby, które ani razu nie korzystały z CDMA a chcą zrezygnować w trakcie lojalki - to jest kwestia dyskusyjna.
30-04-2017
21:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
21:58
Orange CDMA
Wiem o tym Piotrze, ale kolega korzystał z CDMA więc powinien mieć możliwość rozwiązania umowy lub podpisania nowej z nowym sprzętem....routerem przystosowanym do świadczonej przez Orange technologii 😉 Jesteśmy Orange Herosami, ale o dobro klientów też musimy walczyć 😉
30-04-2017
22:02
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-04-2017
22:02
Orange CDMA
Zawsze zostaje tryb reklamacyjny, każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie.
Poza tym wiele osób po wyłączenie CDMA nie ma dużej alternatywy poza Orange. Twoje rozwiązanie nie wiem czy jest dobre, bo z aneksu można wycisnąć więcej niż z nowej umowy. Chyba, że jest alternatywa innego źródła do internetu.
Poza tym wiele osób po wyłączenie CDMA nie ma dużej alternatywy poza Orange. Twoje rozwiązanie nie wiem czy jest dobre, bo z aneksu można wycisnąć więcej niż z nowej umowy. Chyba, że jest alternatywa innego źródła do internetu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »