- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem TP-LINK rozłącza się
Mój modem TP-LINK po restarcie i nowej konfiguracji łączy się z internetem, ale po chwili korzystania z WiFi rozłącza się (połączenie WiFi pozostaje tylko nie ma dostępu do internetu). Potem przez jakiś czas internetu nie ma i po kilku próbach ponownego połączenia internet nagle się pojawia na krótki czas.
Czy winny jest modem? Co może być źródłem problemu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem TP-LINK rozłącza się
@hanna_b jak długo masz już usługę internatową?
Czy od początku korzystasz na tym modemie z internetu?
Czy linia jest podłączona bezpośrednio z gniazdka do routera, czy idzie przez rozdzielacze?
Czy do linii jest podłączony telefon stacjonarny?
Jakie kontrolki się świecą i jakie kolory kontrolek w momencie przerwania połączenia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem TP-LINK rozłącza się
Usługę mam już kilka lat. Wszystko działało bez problemu do tej pory. Ten modem mam od roku. Linia idzie przez rozdzielacz. Telefon podłączony jest innym kablem. Świeci się kontrolka linii, włączenia modemu i WiFi - wszystkie na zielono.
Problem pojawił się po przypadkowym zresetowaniu modemu.
Gdy korzystam z urządzeń mobilnych wszystko wydaje się OK. Problem pojawia się gdy korzystam z WiFi na komputerze. Obserwuję sytuację, bo po kilku godzinach wydaje się, że połączenie się ustabilizowało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Modem TP-LINK rozłącza się
@hanna_b zakładam, że telefon masz podłączony przez filtr, natomiast do routera przewód idzie już bezpośrednio z rozdzielacza, bez żadnych filtrów, natomiast rozdzielacz jest podłączony bezpośrednio do gniazdka abonenckiego.
Dobrze by było sprawdzić na infolinii BOK: 510 100 100, czy nie ma błędów na Twojej linii telefonicznej. Można poprosić konsultanta o ewentualne zresetowanie portów itp.
Jeżeli jest zauważony problem na WiFi miedzy komputerem a routerem, to pytanie, jakie to są odległości?
Zalecane aby były jak najmniejsze, a nawet w miarę możliwości podłączenie komputera z routerem przez kabelek RJ-45. W tedy zawsze jest najstabilniejsze połączenie.
Jak coś będzie się dalej niepokojącego działo, to proszę pisać, będziemy dalej szukali jak tą sytuacje rozwiązać i poprawić stabilność połączenia internetowego.