- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 - przerywa wifi
Mam Livebox 3.0 - dotąd nie było z nim większego problemu ale w ciągu ostatniego tygodnis zaczęły się kłopoty. Mianowicie zmienia się poziom sygnału wifi i zrywa połączenie. Sprawdzone na kilku urządzeniach.
Chyba muszę reklamować
Ale gdzie? W salonie czy mailem?
Czy jest lepsze urządzenie od Livebox3.0 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 - przerywa wifi
Jozefg napisał(-a):Mam Livebox 3.0 - dotąd nie było z nim większego problemu ale w ciągu ostatniego tygodnis zaczęły się kłopoty. Mianowicie zmienia się poziom sygnału wifi i zrywa połączenie. Sprawdzone na kilku urządzeniach.
Chyba muszę reklamować
Ale gdzie? W salonie czy mailem?
Czy jest lepsze urządzenie od Livebox3.0 ?
@Jozefg Jak chcesz wymienić to tylko infolinia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 - przerywa wifi
vdsl2 napisał(-a):
Jak chcesz wymienić to tylko infolinia
Przede wszystkim to ja chcę żeby to działało. 😄
A jakby przy tej okazji wymieniono mi na jakiś lepszy, nowszy modem to by było super!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 - przerywa wifi
@JozefgJak nie robiłeś resetu do ustawień fabrycznych to wykonaj jak to nie pomoże to wymiana na nowszy to tylko Funbox 2.0 dla ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 - przerywa wifi
@Jozefg Czy udało ci się rozwiazać problem ? I co zrobiłeś ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 - przerywa wifi
Na razie nic nie robiłem z braku czasu. Kulawo toto działa ale działa.