Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

LinkHub HH71


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

LinkHub HH71

Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ruterem LTE Alcatel Linkhub HH71V1. Co jakiś czas spada prędkość transferu o połowę. Nie da się zalogować do rutrera a jeżeli już się udaje to pojawia się komunikat "Niepowodzenie ., historia użytkowania jest pełna " 

Niestety nie udało mi się znaleźć miejsca gdzie można tą historię wyczyścić. Dodatkowo w instrukcji rutera słowa "historia" pojawia się tylko raz w kontekście historii połączeń. 

Po odłączeniu rutera z prądu i ponownym podłączeniu problem znika. Czy taki reset to jedyne wyjście aby  uniknąć takiej sytuacji ? 

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

LinkHub HH71

@Ukaosek  zaczął bym od aktualizacji oprogramowania routera, instrukcję obsługi jak nie masz, to tu jest 😉

Alcatel Link HUB 4G LTE CAT7 pdf 


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

LinkHub HH71

"Twoja wersja oprogramowania jest aktualna" 

Anonim

Nie dotyczy

LinkHub HH71

@Ukaosek  to pozostaje reset do fabrycznych ustawień, jak to nie pomoże, to widać jakiś bug w oprogramowaniu jest, musisz czekać na poprawkę/ aktualizację, tymczasowe rozwiązanie, to wyłączanie z prądu czy restart, jak się da z aplikacji, bo takowa jest do tego routera 😉

Inna opcja to Serwis, jak jeszcze gwarancja na sprzęt jest aktualna 😎