- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LinkHub HH71
Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ruterem LTE Alcatel Linkhub HH71V1. Co jakiś czas spada prędkość transferu o połowę. Nie da się zalogować do rutrera a jeżeli już się udaje to pojawia się komunikat "Niepowodzenie ., historia użytkowania jest pełna "
Niestety nie udało mi się znaleźć miejsca gdzie można tą historię wyczyścić. Dodatkowo w instrukcji rutera słowa "historia" pojawia się tylko raz w kontekście historii połączeń.
Po odłączeniu rutera z prądu i ponownym podłączeniu problem znika. Czy taki reset to jedyne wyjście aby uniknąć takiej sytuacji ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LinkHub HH71
@Ukaosek zaczął bym od aktualizacji oprogramowania routera, instrukcję obsługi jak nie masz, to tu jest 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
LinkHub HH71
@Ukaosek to pozostaje reset do fabrycznych ustawień, jak to nie pomoże, to widać jakiś bug w oprogramowaniu jest, musisz czekać na poprawkę/ aktualizację, tymczasowe rozwiązanie, to wyłączanie z prądu czy restart, jak się da z aplikacji, bo takowa jest do tego routera 😉
Inna opcja to Serwis, jak jeszcze gwarancja na sprzęt jest aktualna 😎