- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć CAŁKOWICIE, NA STAŁE wifi w Funbox2.0
@Anonim Telefon w takim przypadku traci zasięg, ale warto spróbować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć CAŁKOWICIE, NA STAŁE wifi w Funbox2.0
@crodlay , pomocnik też myślał, że nie będzie interakcji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć CAŁKOWICIE, NA STAŁE wifi w Funbox2.0
@crodlaynapisał(-a)Tymczasowym, dość amatorskim rozwiązaniem może być włożenie funboxa do pudełka, na którego ściankach jest folia aluminiowa
średnio mądry pomysł, ja odradzam, lepiej to wyłączyć w panelu administratora FunBox.
TP-Linik i inne mają na obudowie stosowny wyłącznik wi-fi, wygodna sprawa i często z tego korzystam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak wyłączyć CAŁKOWICIE, NA STAŁE wifi w Funbox2.0
Wiem, że stary wątek ale może kogoś to naprowadzi na rozwiązanie gdy się z tym spotka. Otóż autor posta miał prawdopodobnie uruchomiony harmonogram uruchamiania WiFi i stąd Mu się ono włączało po jakimś czasie pomimo deaktywacji z poziomu panelu sterowania.
Sposobem na to jest oczywiście albo wyłączenie harmonogramu i dopiero wtedy deaktywacja WiFi (wyłączenie harmonogramu spowoduje automatycznie włączenie sieci bezprzewodowej) albo ustawienie ww. harmonogramu tak aby WiFi było stale wyłączone (wszystkie pola na czerwono).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »