- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Kilka dni temu zauwazyłem,że moje połaczenie ze świtłowodem zerwało sie w ciągu dnia
Po ponownej synchronizacji pogorszyły sie parametry lini
tłumienie przed rozłaczeniem i przez ostatnie 2 lata praktycznie było na poziomie 18,4 do 18,6 Db
po ponownym połaczeniu skoczyło na 20,5-21 db
Czym to moze być spowodowane dodam ze u mnie w domu nic nie było robione przenoszone itd
pozdrawiam
___________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jack_zab może prace na siecioptycznej i podłączenie dodatkowych urządzeń spowodowało ten skok? Parametry dalej są bardzo dobre, więc się nie martw.
Ja bym zgłaszał jak dojdzie do -25dB
Tu mogli z bilansem mocy coś poprzestawiać w sieci, stąd spadek poziomu sygnału, ale nieznaczący i nic nie wnoszący do działania usługi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?
Zgłoszenie zrobić i technik sprawdzi linię, przy światłowodzie nie grzeb, zgłosić możesz poprzez czat Orange 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jack_zab może prace na siecioptycznej i podłączenie dodatkowych urządzeń spowodowało ten skok? Parametry dalej są bardzo dobre, więc się nie martw.
Ja bym zgłaszał jak dojdzie do -25dB
Tu mogli z bilansem mocy coś poprzestawiać w sieci, stąd spadek poziomu sygnału, ale nieznaczący i nic nie wnoszący do działania usługi.