Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 41
  • 0

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

Witam

 

Kilka dni temu zauwazyłem,że moje połaczenie ze świtłowodem zerwało sie w ciągu dnia

Po ponownej synchronizacji pogorszyły  sie parametry lini

 

tłumienie przed rozłaczeniem i przez ostatnie 2 lata praktycznie było na poziomie 18,4 do 18,6 Db

po ponownym połaczeniu skoczyło na 20,5-21 db

Czym to moze być spowodowane dodam ze u mnie w domu nic nie było robione przenoszone itd

 

pozdrawiam

 

 

 

___________________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12791
  • 52629
  • 603

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

@jack_zab  może prace na siecioptycznej i  podłączenie dodatkowych urządzeń  spowodowało ten skok? Parametry dalej są bardzo dobre, więc się nie martw.

Ja bym zgłaszał jak dojdzie do -25dB

Tu mogli z bilansem mocy coś poprzestawiać w sieci, stąd spadek poziomu sygnału, ale nieznaczący i nic nie wnoszący do działania usługi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 1996
  • 11378
  • 51

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

Zgłoszenie zrobić i technik sprawdzi linię, przy światłowodzie nie grzeb, zgłosić możesz poprzez czat Orange 😉


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12791
  • 52629
  • 603

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

@jack_zab  może prace na siecioptycznej i  podłączenie dodatkowych urządzeń  spowodowało ten skok? Parametry dalej są bardzo dobre, więc się nie martw.

Ja bym zgłaszał jak dojdzie do -25dB

Tu mogli z bilansem mocy coś poprzestawiać w sieci, stąd spadek poziomu sygnału, ale nieznaczący i nic nie wnoszący do działania usługi.