Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 41
  • 0

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

Witam

 

Kilka dni temu zauwazyłem,że moje połaczenie ze świtłowodem zerwało sie w ciągu dnia

Po ponownej synchronizacji pogorszyły  sie parametry lini

 

tłumienie przed rozłaczeniem i przez ostatnie 2 lata praktycznie było na poziomie 18,4 do 18,6 Db

po ponownym połaczeniu skoczyło na 20,5-21 db

Czym to moze być spowodowane dodam ze u mnie w domu nic nie było robione przenoszone itd

 

pozdrawiam

 

 

 

___________________

*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

@jack_zab  może prace na siecioptycznej i  podłączenie dodatkowych urządzeń  spowodowało ten skok? Parametry dalej są bardzo dobre, więc się nie martw.

Ja bym zgłaszał jak dojdzie do -25dB

Tu mogli z bilansem mocy coś poprzestawiać w sieci, stąd spadek poziomu sygnału, ale nieznaczący i nic nie wnoszący do działania usługi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2385
  • 13153
  • 63

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

Zgłoszenie zrobić i technik sprawdzi linię, przy światłowodzie nie grzeb, zgłosić możesz poprzez czat Orange 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14228
  • 58490
  • 709

Funbox 3.0 synchronizacja - parametry połączenia większe niż poprzednio. Dlaczego?

@jack_zab  może prace na siecioptycznej i  podłączenie dodatkowych urządzeń  spowodowało ten skok? Parametry dalej są bardzo dobre, więc się nie martw.

Ja bym zgłaszał jak dojdzie do -25dB

Tu mogli z bilansem mocy coś poprzestawiać w sieci, stąd spadek poziomu sygnału, ale nieznaczący i nic nie wnoszący do działania usługi.