- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem
@kubu1989 No to rzeczywiście dziwne rzeczy. Z tym komputerem monterów to sugerowałbym wyczyścić jeszcze przeglądarkę. Może ona coś tutaj świruje. Przydzielane adresy IP sprawdzasz w panelu Funboxa czy w ustawieniach sieciowych komputera ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem
@kubu1989, możesz pokazać na screenach, zamazując co nieco? (z panelu)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem
@kubu1989 w takim razie musisz sprawdzić w podłączonym sprzęcie, w informacjach o karcie sieciowej.
Może przeglądarka coś przekłamuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem
Oczywiście kiedy bede w domu powysylam warto fotki do obejrzenia. Co do weryfikacji tego czy wyświetlane w panelu funboxa IP jest takie jak pokazują urządzenia to oczywiście to zrobiłem i niestety wszystko się zgadza . Na przykład telefon Samsung dostaje od funboxa adres 192.168.1.74 bo taki adres przypisalem mu na początku i mimo przywrócenia do ustawień fabrycznych i restarcie telefonu lub w drugiej próbie wyłączenia go przed przywróceniem do ustawień fabrycznych cały czas dostaje adres 192.168.1.74
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 problem
@kubu1989, czemu piszesz niestety? Moim skromnym zdaniem, jeżeli adresy wyświetlają się poprawnie, to w rozwinięciu menu panelu routera, każda pozycja: inny, nowy, czy nowa, a która nie ma odzwierciedlenia w rozwinięciach, wymaga dopisania i zapisania.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »