Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3.0 pisk

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 7
  • 0

Funbox 3.0 pisk

Witam, wczoraj odbyła się u mnie instalacja Internetu światłowodowego. Po zakończonej instalacji kilkanaście minut później, gdy po raz pierwszy nastała w domu względna cisza, usłyszałem pisk z wyżej wymienionego modemu, prawdopodobnie z cewek. Mam pytanie, czy to normalne, że ten pisk dość wyraźnie słyszę z odległości nawet 3 metrów? Czy mam szansę na wymianę sprzętu po zgłoszeniu problenu w salonie?

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 37, Guru **
  • 10601
  • 18319
  • 378

Funbox 3.0 pisk

@matada były już na NO poruszane tego typu sprawy. Zgłoś na infolinii lub na czacie uszkodzenie routera, następnie spakuj router do pudełka z przewodami i zasilaczem, udaj się do salonu i wymień na nowy egzemplarz. To są routery z obiegu zamkniętego, po innym użytkowniku, sprawdzane w laboratorium Orange, więc mógł się trafić model routera wadliwy. 

Po wymianie wystarczy ponownie router podłączyć i po kilku minutach powinien się sam skonfigurować. Można później się zalogować i ustawić WiFi pod własne potrzeby lub na nowo wpisać hasło do urządzeń łączących się po WiFi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8

Poziom 37, Guru **
  • 10601
  • 18319
  • 378

Funbox 3.0 pisk

@matada były już na NO poruszane tego typu sprawy. Zgłoś na infolinii lub na czacie uszkodzenie routera, następnie spakuj router do pudełka z przewodami i zasilaczem, udaj się do salonu i wymień na nowy egzemplarz. To są routery z obiegu zamkniętego, po innym użytkowniku, sprawdzane w laboratorium Orange, więc mógł się trafić model routera wadliwy. 

Po wymianie wystarczy ponownie router podłączyć i po kilku minutach powinien się sam skonfigurować. Można później się zalogować i ustawić WiFi pod własne potrzeby lub na nowo wpisać hasło do urządzeń łączących się po WiFi.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście


Poziom 30, Ekspert
  • 1827
  • 4302
  • 74

Funbox 3.0 pisk

@matada tak jak pisał @ketrasaArtur , ale zdarza się że nie tylko regenerowane lecz tez fabrycznie nowe modemy wydają piski, oczywiście jest to powód do wymiany sprzętu. Tu masz podobny temat https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Funbox-3-0-piszczy/m-p/157919 .


Poziom 22, Pasjonat
  • 577
  • 1048
  • 11

Funbox 3.0 pisk


@ketrasaArturnapisał(-a)

Po wymianie wystarczy ponownie router podłączyć i

stwierdzić, że też piszczy.


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 7
  • 0

Funbox 3.0 pisk

Wiem, że każdy sprzęt piszczy, ale to, że np. każde auto emituje spaliny nie sprawia, że problem z ich nadmierną emisją nie istnieje.


Poziom 22, Pasjonat
  • 577
  • 1048
  • 11

Funbox 3.0 pisk

To taki żart, nie obrażaj się. Powróć z informacją, czy nowy Funbox też piszczy.


Poziom 37, Guru **
  • 10601
  • 18319
  • 378

Funbox 3.0 pisk

@pirenej w którymś temacie tak było, że po wymianie też piszczał😁😀. Za kolejnym razem po wymianie trafił się router bez piszczenia.


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 7
  • 0

Funbox 3.0 pisk

Zostawiłem funboxa włączonego na całą noc i teraz pisk się zredukował, więc obecnemu dam jeszcze szansę, tym bardziej że zacząłem u siebie podejrzewać wrażliwość na wysokie częstotliwości


Poziom 30, Ekspert
  • 1827
  • 4302
  • 74

Funbox 3.0 pisk

@matada jedno z dwóch albo nadwrażliwy słuch, albo się przyzwyczaiłeś do tego dźwięku 😉. Tak na poważnie miałem FB 3.0 a teraz mam FB 6 i jak bym ucha nie przykładał do jednego i drugiego żadnych pisków czy innych dźwięków nie słyszę (myślałem że głuchy już jestem 😉 ale moja połowica potwierdziła - cisza jak makiem zasiał).