Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 14, Recenzent
  • 7
  • 6
  • 1

Funbox 2.0 Nie odpowiada

[ Edytowane ]

► Temat, ze względu na zakres omawianego problemu, został przeniesiony z kategorii Gry online (etykieta: Neostrada) - Moderator Wiktor ◄

 

Witam, 

 

problem występuje od kilku dni. Wrzucam dwa zdjęcia wyjaśniające sytuację. Dodam że internet działa, na speedtest wszystko gra oprócz wyszukiwania serwera nie może się połączyć długi czas. Problem pojawia się wtedy gdy strona bądź serwer wysyła zapytanie do funboxa. Origin ciagle pokazuje że logowanie online nie jest możliwe. Na telefonie problem jest ten sam. Wchodząc nawet tutaj pisze ten post z telefonu na danych komórkowych bo mnie nie puszczalo 

 

Wymieniłem funboxa na nowego 

Wgrałem czystego Windowsa ponownie na kompa 

Wyłączyłem zaporę

Resetowalem funboxa 

Dzwoniłem na techniczna - u nich wszystko w porządku bo przecież jest synchronizacja.

Problem występuje na kablu i ma Wi-Fi

 

Proszę o pomoc bo skończyły mi się pomysły. 

Z góry dziękuję, 

Pozdrawiam. 

P. S: Wybaczcie za zdjęcia telefon ale na kompie nie byłem w stanie nawet tu wejść więc poszedłem na łatwiznę. 

IMG_20181010_210509.jpgIMG_20181010_210519.jpg

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25823
  • 15262
  • 1155

Funbox 2.0 Nie odpowiada

"Problem pojawia się wtedy gdy strona bądź serwer wysyła zapytanie do funboxa."
Takie zapytania są zablokowane na poziomie softu. Więc to może być przyczyną. A co dokładnie robisz?
.
Poziom 14, Recenzent
  • 7
  • 6
  • 1

Funbox 2.0 Nie odpowiada

Problem został rozwiązany. Podejrzewam że po którymś skoku napięcia, funbox przywrócił się do ustawień fabrycznych i do loginu wrócił "/ipv6"  Wystarczyło go usunąć i po problemie.