Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 10 prędkości po wifi

Poziom 23, Odkrywca Przestworzy
  • 639
  • 2679
  • 15

Linkuje się przyzwoicie bo na 2162  Mbps i to chyba max możliwości twojej karty. Generalnie to połowa sukcesu.

Zrób tak:

Wejdź w Menadżer urządzeń - znajdź swoją kartę sieciową - kliknij na nią prawym przysiekiem myszy -> Odinstaluj urządzenie -> Zaznacz "Próba usunięcia ...."  -> Odinstaluj.  Zrób reboot kompa. Pozwól na instalację nowego stertownika. Połącz się z siecią i zobacz, czy jest jakiś progress.

Edit. To co napisał @_Artek_  jest nieprawdą. 

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 613
  • 2566
  • 5

@atlas_cudow  zaraz edytuje, chodziło mi dokładnie o to co napisałeś że linkuje się ok więc problemu należy szukać gdzie indziej 🙂 

P.S Edytowałem poprzedni wpis myślę że teraz jest ok, dzięki za zwrócenie uwagi.  

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 8
  • 0

Nie znam się tak bardzo nie wiem co sprawdzać a na kablu mam takie oznaczenia G.657A2 1M50 18/07/30 instalacja była z 7 lat temu

• 613
  • 2566
  • 5

Na kablu powinieneś mieć napisane Cat i jakąś cyfrę i literę jeśli 7 lat temu to obstawiam max cat 5e. 

Czyli po kablu max 1GB natomiast po wifi przy dobrym ustawieniu i kartach sieciowych powinno być te 1,7GB ale to wszystko zależy od ścian, odległości od modemu i obciążenia kanału

• 639
  • 2679
  • 15

@owsiaklg1945   Nie myl 2 rzeczy.

1. Do połączenia z WIFI nie potrzebujesz żadnych kabli LAN, jeżeli łączysz się bezpośrednio z WIFI Funboxa.

2. Zrób jak wyżej napisałem i daj znać.

BTW. W domu pewnie i tak masz kable Cat5e więc do 1 Gb.

• 7
  • 8
  • 0

Nie mylę wszystkie testy robiłem bezprzewodowo bo wiem ze wiec niż 1 Gb/s nie pójdzie po kablu, przejrzałem kable nie mam oznaczenia nawet byłem na klatce i sprawdzałem pełno numerków ..a cat brak

• 639
  • 2679
  • 15

W jakim celu sprawdzałeś kable LAN , skoro do FB masz podłączony światłowód?

• 613
  • 2566
  • 5