- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, odkąd zmieniłam swój router na FunBoxa 2.0 nie mogę połączyć się przez mojego Xboxa 360 z XBOX Live. Jest to straszni uciążliwe, bo bardzo dużo korzystam na Xboxie z internetu i już nie wiem, co z tym zrobić.
Szukałam pomocy wszędzie, dzwoniłam do Orange do obsługi ale oni stwierdzili, że problem ni leży po ich stronie, kontaktowałam się z supportem XBOX i wszystkie próby, jakie zrobiliśmy, nic zupełnie nie dały.
Dodam, że próbowałam już otwierać porty w routerze, utworzyłam nawet mostek przez laptopa, ale to zupełnie nic nie daje 😞 Jestem załamana, męczę się z tym od jakichś dwóch tygodni i nie widzę światełka w tunelu. Może ktoś miał podobny problem, albo wie w jaki sposób ustawić parametry na routerze i xboxie tak, żeby wszystko znowu działało?
Wcześniej miałam mały router TP-LINK i wszystko było super.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 problem z połączeniem z XBOX Live
Dziękuję, podziałało. 🙂 Zapomniałam o najprostszej rzeczy, jaką mogłam zrobić 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 2.0 problem z połączeniem z XBOX Live
Super, że się udało tak szybko 🙂
Polecamy się na przyszłość 🙂