Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak internetu

ROZWIĄZANE

Poziom 4, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak internetu

Witam posiadam router livebox 2.0. Od kilku godzin nie mam zasięgu i dioda przy ikonce małpy internetowej miga na pomarańczowo. Macie może pomysł dlaczego? Resetowalem i wyłączyłem routera ale to na nic. Nawet do konfiguracji modemu nie mogę się zalogować.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Brak internetu

Kontakt z BOK i sprawdzenie łącza. Jeżeli posiadasz telefon w Orange, proponuję darmowy kontakt poprzez aplikację Mój Orange, lub na czacie i zgłoszenie awarii. Próbowałeś powrotu do ustawień fabrycznych? Pamiętaj jednak, że do tego potrzebny będzie login i hasło do neostrady, znajdujące się na umowie...

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Brak internetu

Kontakt z BOK i sprawdzenie łącza. Jeżeli posiadasz telefon w Orange, proponuję darmowy kontakt poprzez aplikację Mój Orange, lub na czacie i zgłoszenie awarii. Próbowałeś powrotu do ustawień fabrycznych? Pamiętaj jednak, że do tego potrzebny będzie login i hasło do neostrady, znajdujące się na umowie...
Anonim

Nie dotyczy

Brak internetu


Marek0803 napisał(-a):
Witam posiadam router livebox 2.0. Od kilku godzin nie mam zasięgu i dioda przy ikonce małpy internetowej miga na pomarańczowo. Macie może pomysł dlaczego? Resetowalem i wyłączyłem routera ale to na nic. Nawet do konfiguracji modemu nie mogę się zalogować.

Posłuchaj porady ekspertów Orange-https://www.youtube.com/watch?v=-veiUgdaJs4

Pamiętaj!Domyślne hasło to admin-admin. W filmie masz to potwierdzone.


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Brak internetu

No to dorzucę jeszcze w razie "wu" jak odzyskać hasło do neostrady 😉 Szczegóły tutaj


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4793
  • 122

Brak internetu

@Marek0803, czy udało się usunąć problem? 

 

Tu na forum, mamy taką złotą zasadę. Jeżeli rozwiązałeś problem i któraś z odpowiedzi zasługuje na miano "Rozwiązania", proszę oznacz ją. Osoby z podobnym problemem będą mogły ją wtedy szybciej znaleźć 🙂