- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Od wczoraj nie mam dostępu do internetu mimo tego że na routerze wszystkie ikonki świecą się poprawnie. Zarówno komputer jak i telefon nawiązuje połączenie jednak internet nie działa. Pingowałem deafult gateway i uzyskałem odpowiedź Lost=0%. Proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź login i hasło do połączenia z internetem. Być może router połączony jest na parametrach rejestracyjnych. Jeśli w loginie jest rejestracja@neostrada.pl to tak właśnie jest. Musisz wówczas wpisać swój login i hasło do połączenia z internetem
Edit
Sprawdź konfigurację zgodnie z tym:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
@Kamilja79 sprobuj zrestartowac router, ewentualnie przywrocic do ustawien fabrycznych ale bedzie sie to wiazalo z ponowna konfiguracja polaczenia. Brak internetu moze wynikac rowniez z jakiejs awarii. Najlepiej by bylo zadzwonic do BOK i tam Ci sprawdza polaczenie. Tylko nie wiem jak jest z BOK w Swieta. Kontakt https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
Router był restartowany do ustawień fabrycznych. Pomoc chyba nie działa w święta, a internet jest mi bardzo potrzebny 😔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
@Kamilja79 uważam, że masz problem z przyznaniem bramy domyślnej po DHCP lub wyłączony DHCP, co powoduje brak przyznania numeru IP dla urządzeń łączących się z routerem. Proponowałbym zalogować się na router, najlepiej urządzeniem połączonym kabelkiem z wpisanym ręcznie numerem IP i sprawdzenia poprawnego ustawienia bramy oraz włączonego DHCP. Przykładowy numer IP bramy powinien mieć postać: 192.168.0.1, natomiast numery IP przyznawane po DHCP to przykładowy zakres: 192.168.0.100 do 192.168.0.200. Jeżeli numer bramy będzie miał np: 192.168.1.1, a zakres nr IP po DHCP będzie zaczynał się od 192.168.0.100, to internet w urządzeniach łączących się z routerem nie będzie działał.
Zasłużmy, że domyśla brama na routerze powinna mieć numer IP, np:192.168.0.1, to urządzenie z wpisanym stałym numerem IP powinno być np: 192.168.0.22
Dziwię się tylko, czemu po resecie do ustawień fabrycznych nie masz przynajmniej odpowiedzi z bramy domyślnej. Sprawdź dokładnie na etykiecie routera, jaki jest IP routera. To jest i brama domyślna, jak i adres wejściowy do konfiguracji routera.
Możesz również sprawdzić i porównać, jakie IP dostajesz na urządzeniach łączących się z routerem, a jaki masz IP routera. Jeżeli routera jest np: 192.168.0.1, a na urządzeniu dostajesz IP: 192.168.1.XX lub wcale, to nie będzie dostępu do internetu. Urządzenia powinny mieć adres IP z zakresu: 192.168.0.XX
Numery IP są przykładowe, można ustawiać sobie dowolnie, aby miały podobne pierwsze trzy człony. Ostatni czwarty może mieć zakres od 2 do 254, lepiej jest jednak stosować zakresy niższe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
@Kamilja79 daj zdjęcia z ustawień routera, jeśli oczekujesz pomocy oczywiście.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
Można sprecyzować? Tutaj dodaje zdjęcie podstawowych informacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
Numer ip mam przypisany, problem występuje zarówno na telefonie i komputerze. A od bramy dostaję odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
@Kamilja79 zrzuty z konfiguracji modemu/routera co posiadasz, daj wszystkie i stosuj Prnt Scr potem wklej w Paint, bo fotka słaba, zgadywanie co jest u ciebie z internetem do niczego nie doprowadzi, jeśli jest awaria to po świętach zgłoszenie zrób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Sprawdź login i hasło do połączenia z internetem. Być może router połączony jest na parametrach rejestracyjnych. Jeśli w loginie jest rejestracja@neostrada.pl to tak właśnie jest. Musisz wówczas wpisać swój login i hasło do połączenia z internetem
Edit
Sprawdź konfigurację zgodnie z tym:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak internetu mimo połączenia
Prawdopodobnie chodziło o hasło i login. Wprowadziłem nowe dane, które uzyskałem na infolinii teraz czekam na łączenie, ponieważ zgasła ikonka ethernetu
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »