Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak dostępu do internetu Wi-Fi


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 8
  • 0

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

Witam, mam problem z połączeniem Wi-Fi z router Livebox 2.0, na urządzeniach jest pokazany zasięg Wi-Fi jako jakość doskonała, lecz jest dopisek "brak dostępu do internetu". W ustawieniach Routera Wi-Fi jest włączone.

16 ODPOW. 16

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14454
  • 59392
  • 722

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

@Dawidd1 Na wszystkich urządzeniach? Wejdź do menu modemu i sprawdź ustawienia. Przywróć do ustawień fabrycznych i sprawdź jeszcze raz. Jeśli nie masz jakichś ustawień specjalnych to modem sam pobierze w ciągu 5 minut login i hasło neo, s ustawienia wi-fi będą defaultowe jak na naklejce


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19985
  • 57778
  • 784

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

@Dawidd1 takie napisy na urządzeniach mobilnych są wyświetlane, jak internet działa wolno. Zauważyłem taką sytuację, jak router mobilny zaloguje mi się na EDGE. Internet jest, ale smartfon wyświetla brak dostępu do internetu.

 

W Twoim przypadku zakładam, że masz Neostradę. Czy jesteś w stanie po restarcie routera zmierzyć prędkości na:

https://pro.speedtest.pl/ i podać jakie masz osiągi? Być może są na tyle słabe, że smartfon wykrywa brak dostępu do internetu, mimo, że internet jest, tylko bardzo wolny.

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14454
  • 59392
  • 722

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

@Dawidd1 Fakt, powinieneś sprawdzić na laptopie/ kompie z kartą sieciową czy po kablu masz net prawidłowo. Jeśli i na LAN nie ma, a kontrolki modemu się palą prawidłowo, to może modem się uszkodził. Po resecie do fabryki się wyjaśni. Sądząc po opisie masz łączność z menu modemu...


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 8
  • 0

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

Na PC po kablu działa wszystko dobrze. Sprawdze z tymi ustawieniami routera

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 8
  • 0

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

Takie mam parametryTakie mam parametry

Tak mam na speedtest


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19985
  • 57778
  • 784

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

@Dawidd1 na speedteście wygląda, że prędkość internetu oraz ping są wystarczające do działania internetu.

Teraz trzeba by sprawdzić dwie sprawy:

Czy tylko na jednym urządzeniu występuje taki problem, czy na innych smartfonach też jest problem?

Czy na tym samym kanale są dostępne inne sieci WiFi, np. od sąsiadów lub czy dany kanał nie jest zakłócany.

 

Jeżeli chodzi o sprawdzenie sieci WiFi na danym kanale, to wystarczy zainstalować aplikację ze sklepu Google Play do sprawdzania dostępnych sieci WiFi, np: WiFi Analyser. Jeżeli jest kilka sieci na tym samym kanale, to trzeba się zalogować na router i przestawić numer kanału z auto, na inny wolny lub mniej zatłoczony. Tu drobna podpowiedź:

https://lenovogaming.pl/poradniki/226,jak-ulepszyc-swoja-siec-wi-fi-poprzez-zmiane-kanalu-poradnik

 

Jeszcze sposób szyfrowania sieci WiFi. Na routerze warto przestawić z WPA2 - MIXED na WPA2/PSK. Może poprawić dostęp do internetu przez WiFi.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 8
  • 0

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

Błąd jest na każdym urzadzeniu, i mam szyfrowanie WPA2/PSK

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14454
  • 59392
  • 722

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

@Dawidd1 Jeśli wszystkie urządzenia widzą siec, i zrobiłeś reset do ustawień fabrycznych (proszę potwierdź ten fakt) to znaczy, że modem nadaje się tylko do wymiany. Zgłoś ten fakt na infolinii lub czacie informując się o dostępności modemów w najbliższym BOK-u. . Wystawienie zlecenia przyspieszy proces wymiany i polecam punkty autoryzowane, a nie ajencje, gdyż te mogą mieć problemy systemowe z wymianą i wpisaniem do bazy danych. 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19985
  • 57778
  • 784

Brak dostępu do internetu Wi-Fi

@Dawidd1 w takiej sytuacji zgłoś na infolinii wymianę routera, jak sugeruje @agat13. Oczywiście jak worowadziłeś nasze zalecenia, podpowiedzi, a nadal masz sytuację na WiFi bez zmian.