07-04-2018
12:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-04-2018
12:50
Witam!
Mam problem z modemem TP-LINK TD-W8950N. Brak internetu od około 12:00 godziny. Robiłem reset do ustawień fabrycznych i szybką konfigurację lecz nic nie pomogło. Trzecia dioda od lewej nie świeci się.
Mam problem z modemem TP-LINK TD-W8950N. Brak internetu od około 12:00 godziny. Robiłem reset do ustawień fabrycznych i szybką konfigurację lecz nic nie pomogło. Trzecia dioda od lewej nie świeci się.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
07-04-2018
17:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-04-2018
17:03
Dzwoniłem na infolinię i jest awaria. Temat do zamknięcia.
2 ODPOW. 2
07-04-2018
13:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-04-2018
13:11
Brak Internetu
@TarkaMoże być problem z routerem lub coś jest robione a @ jaki ma kolor ? a może masz wypięty kabel z routera lub gniazdka?
07-04-2018
17:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
07-04-2018
17:03
Dzwoniłem na infolinię i jest awaria. Temat do zamknięcia.