- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć
Logując się przez przeglądarkę do funboxa 3.0 zauważyłem błędne informacje na temat aktywnych usług. Mianowicie posiadam tylko internet światłowodowy a w usługach wyświetla mi się na zielono przy internecie i tv . Logując się przez telefon do aplikacji funbox wszystko jest ok. Jeśli u innych jest podobnie to może warto zgłosić to załodze Orange
Zdjęcie w załączniku
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Jurgen83 usługi są kreowane pakietowo. Dla IPTV kreowane są również VLAN razem z netem. Fakt, że tv jest aktywna wynika zatem z dostępności polaczenia, a nie statusu usługi.
Przecież aby podłączyć i uruchomić usługę musiałbyś mieć dedykowany dekoder z wygraną aktywną kartą...
Spokojnie, to tylko lampki i stan oprogramowania modemu..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje o aktywnych usługach
@Jurgen83 w menu konfiguracyjnym mam tak samo (od 6 lat, przedtem na FB 3.0, teraz na FB 6) co mi raczej nie przeszkadza. W apce MF tak jak u Ciebie aktywny tylko internet.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędne informacje o aktywnych usługach
@Jurgen83 czasami status aktywnych usług faktycznie jest błędnie wyświetlany na routerze. Wygląda więc, że usługa TV jest na Twoim łączu przygotowana do działania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Jurgen83 usługi są kreowane pakietowo. Dla IPTV kreowane są również VLAN razem z netem. Fakt, że tv jest aktywna wynika zatem z dostępności polaczenia, a nie statusu usługi.
Przecież aby podłączyć i uruchomić usługę musiałbyś mieć dedykowany dekoder z wygraną aktywną kartą...
Spokojnie, to tylko lampki i stan oprogramowania modemu..