- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kiedy namawiano mnie na usługę Internet+TV zwracałem uwagę, że mam rozległy dom i potrzebuję silnego routera. Mam dekoder Sagecom WHD480. Od początku uzytkowania (3 lata) router połączony przez WiFi z FanBoxem co chwile zawiesza się zgłaszając błąd SO1. Raz wymieniłem router - przez kilka dni było OK. Potem na okragło ten sam problem. W pomieszczeniu gdzie jest dekoder laptopy łapią sygnał WiFi bez problemu natomias korzystanie z TV jest udręką. Na moje zgłoszenia nie ma zadnej reakcji. Teraz żałuję, ze odnowiłem umowę. Chyba zgłoszę sprawę do UOKiK.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Wi-Fi-Extender-Plus-test-i-recenzja-nowego-wzmacniacza-Wi... - tutaj masz szerzej o tym, co napisał wyżej mabud73. UOKIK nie zajmuje się sprawami pojedyńczych Klientów. Przy dużym domu rozwiązaniem będzie urządzenie wyżej lub coś podobnego. Będzie to też z korzyszcią dla innych urządzeń. Poza tym, że jest odpowiednia antenka, musi ono działać z normami. Może zmiana położenia routera gdzieś bliżej pomoże?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
Nie miałbym pretensji gdyby pracownik namawiający mnie na neostrada + TV nie zapewnił mnie, ze FanBox ma silny sygnał. Na D-linku nie było problemów. Zresztą sygnał z FanBoxa jest odbierany przez laptopy w tym samym miejscu gdzie stoi dekoder. Może to świadczyć o słabej czułości dekodera. O zakupie za ponad 200 zł wzmacniacza sygnału nie ma mowy, bo to Orange nie dotrzymał warunków umowy za co nie mam zamiaru dodatkowo płacić. sama koncepcja uzaleznienia odbioru TV od połączenia z routerem jest beznadziejna i nie sprawdza się. Moja rozmowa z pracownikiem Orange jest do odtworzenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Światłowód-i/Problemy-z-protokołem-quot-IPv6-quot/ta-p/19036
Sprawdź też na jakich częstotliwościach chodzi ruter. Powinien na dwóch, 2,4 i 5 GHz 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
@Aklim Wiesz...Wi-Fi to transmisja dwukierunkowa. Jeżeli router ma silny nadajnik i sygnał Wi-Fi jest wszędzie to nie oznacza, że internet będzie też wszędzie. Router musi również odebrać transmisję z komputera, telefonu. Sygnał pełny, a transmisja będzie się ślimaczyć czy wysypywać. Możesz mieć tylko do siebie pretensje, że nie pomyślałeś o przewodach UTP w ścianach.
Negowanie koncepcji uzależnienia odbioru TV od połączenia z routerem wygląda tak jakbyś również twierdził, że podłączenie TV do anteny jest beznadziejne.
Sygnał skądś się musi brać. W przypadku Orange jest to strumień IP, który musi się wziąć z routera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
Po pierwsze łącznosć przewodowa to XX wiek. Dom budowałem w latach 80-ych i wtedy nikt nie wiedział nic o intenecie bo go nie było. Poza tym warto czytac ze zrozumieniem. Pracownik Orangu które namawiał mnie na tą opcję (Neostrada + TV) gwarantował, żezasięg z FanBoxa będzie właściwy. Jest to typowa postawa dostawców usług - wcisnąć usługę a problemy zostawić na głowie konsumenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd S01
Dziękuję za konstruktywne podpowiedzi. Zapis usunąłem już dawno. Zaraz sprawdzę FanBoxa o ile ma on taką opcję. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś