Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Autoryzacja w obcym języku

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Autoryzacja w obcym języku

Po zamontowaniu do nowej umowy Liveboxa 2.0, autoryzacja zaskoczyła mnie tym komunikatem:

Screenshot_20191018-143517_Mj FunBox.jpg

Tylko intuicja, oraz wcześniejsze doświadczenia, pozwoliły zorientować się, że chodzi o 8 pierwszych znaków klucza WPA. Co na to klienci, którzy zetkną się po raz pierwszy z aplikacją?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 704
  • 2527
  • 42

Autoryzacja w obcym języku

@Konto usunięte wracam z aktualizacją - wybacz - mój test nie był miarodajny w pierwszym scenariuszu ( miałem pod ręką FB2.0 i na nim było ok - po naszemu ) ale... znalazłem LB2.0 i na nim faktycznie jest już tak.

Screenshot_20191021-140936.jpg

Wyślę zapytanie czy będzie to poprawione (chociaż - z uwagi na to, że dystrybucja LB2.0 jest powoli wygaszana - może się to okazać zbyteczne - zobaczymy)

 

Dzięki za cynk i wytropienie błędu  Szczęśliwa kobieta

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 704
  • 2527
  • 42

Autoryzacja w obcym języku

Hmm, u mnie jest:

Screenshot_20191021-092745.jpg

Jaki telefon, android, appka z 25 października 2018?

Ten ekran masz przy dodawania sprzętu jako pierwszy krok?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Autoryzacja w obcym języku

@Bartłomiej , to dziwne, bo ja mam Androida 9.0 i wersję apkki najnowszą. To było pierwsze zetknięcie autoryzacyjne, po zamontowaniu Liveboxa 2.0 do nowej umowy. Funboxa 2 oddałem i w tej samej wersji tego nie miałem, czyli było jak u Ciebie. Póki co, drugi raz nie sprawdzałem, ale to zrobię w wolnej chwili.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Autoryzacja w obcym języku

@Bartłomiej , wracam ze zwrotnym info. Komunikat ten sam w j.ang., niezależnie od drogi wejścia w aplikację, czyli z Apps Orange, Google Play, czy z listy aplikacji w telefonie. Wszystko co mogłem dać, to sprawdziłem (uprawnienia)

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 704
  • 2527
  • 42

Autoryzacja w obcym języku

@Konto usunięte wracam z aktualizacją - wybacz - mój test nie był miarodajny w pierwszym scenariuszu ( miałem pod ręką FB2.0 i na nim było ok - po naszemu ) ale... znalazłem LB2.0 i na nim faktycznie jest już tak.

Screenshot_20191021-140936.jpg

Wyślę zapytanie czy będzie to poprawione (chociaż - z uwagi na to, że dystrybucja LB2.0 jest powoli wygaszana - może się to okazać zbyteczne - zobaczymy)

 

Dzięki za cynk i wytropienie błędu  Szczęśliwa kobieta

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Autoryzacja w obcym języku

@Bartłomiej , jakoś dziwnie się czuje ten "klimat wygaszania", skoro w tym miesiącu podpisałem nową umowę. Zaznaczone było w rozmowie telefonicznej, że Livebox 2.0 będzie za złotówkę, ale to chyba także wynik tego, że nie wziąłem z powrotem tv i FB 2 mi był zbyteczny. Dobrze kumam?

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 704
  • 2527
  • 42

Autoryzacja w obcym języku

@Konto usunięte w przypadku samej Neo owszem, LB2 w zupełności sprosta oczekiwaniom.

PS. Wygaszanie dotyczy głównie braku produkcji tego modemu, z racji tego że nowsze urządzenia są w jej trakcie.