- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, szanowni mam problem z logowaniem się na profilu Mój Orange poprzez laptopa, logowanie poprzez aplikację mobilną działa bez zarzutu. Od początku mojej obecności w Orange nie próbowałem się logować poprzez strony www, teraz z racji tego że mam 4 numery telefonów wygodniej by mi było zarządzać tym przez internet. Zgłaszałem to już wielokrotnie na BOK, poprzez konsultanta itp ... nic !! dodam że usunąłem cookie, próbowałem innej przeglądarki i nic ... Pani konsultant również widzi że jest problem ale zgłoszenia do panów informatyków nic nie pomagają ...
Szanowni jakaś rada, pomysł ??
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@adiplus z czatem już też zgłaszałem sprawę. Mam nadzieję, że uda się problem rozwiązać.
Zadzwoń na infolinię i poproś o dokończenie rejestracji konta na Nowy Mój Orange. To samo powinni konsultanci zrobić, jak na czacie zgłosisz, ale w takim przypadku na czata trzeba się logować loginem lub numerem telefonu (stara wersja Mój Orange).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@adiplus , albo F5 lub strzałka odświeżania, albo radykalnie usunięcie i ponowne założenie konta. Albo najprostszą radą, rozmowa na czacie z konsultantem, co powie. Może jak dostaniesz zgłoszenie, będzie zarejestrowane i cierpliwie czekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@Anonim raczej trzeba by konto usunąć i odnowa założyć przy takim problemie .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
Odświeżanie nic nie daje, błąd i tyle (słowa pani konsultant) rozmów już przeprowadziłem z 5, zgłoszeń tyle samo .... czekać !! ale jak długo 2-3 tygodnie ??
może faktycznie trzeba zrobić ciach !!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
Twój profil w bazie zawiera niedopuszczalne dane..
Znak sterujący lub kombinacja znaków może go wywołać.
Najbardziej radykalne rozwiązanie to założenie nowego profilu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@andrzej1441 tak jak mówisz musi usunąć konto i założyć jeszcze raz i wtedy będzie działać .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@andrzej1441 ale jak ma już założone konto, to nic nie da. Dla mnie wygląda, że jest w NMO, wiec najpierw trzeba usunąć konto, co potrwa około dwóch tygodni, a następnie ponownie założyć. W większości przypadków to pomaga.
@adiplus zrób zgłoszenie na infolinii BOK: 510 100 100 i zaznacz usunięcie Twojego konta. z Nowy Mój Orange. Następnie ponownie załóż i powinno już działać poprawnie.
Do czasu usilnienia, masz możliwość korzystać z tylko aplikacji Mój Orange 4.14, gdzie są obecnie najdokładniejsze informacje o Twoich numerach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
Sprecyzuj proszę co znaczy niedopuszczalne dane?
Jeśli podczas zakładania profilu były dopuszczalne tzn. umożliwiły jego założenie to co spowodowało że teraz wyskakuje błąd ?
Mam identyczny problem co autor tematu - posiadając jedynie usługi stacjonarne.
Problemu nie było w 2019roku pojawił się na początku stycznia i mimo kilku zgłoszeń nie został usunięty do dziś....ehh te pomarańcze...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
@FLESNA dla mnie konsultant to tłumaczył, że nie wszystkie dane poprawnie zostały zapisane na nowej platformie NMO. Jestem obecnie w trakcie usuwania konta i po usunięciu jak będzie działała stara wersja MO, to przez jakiś czas nie będę zakładał konta na NMO, żeby znowu coś sienie skopało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problemy z logowaniem w Mój Orange
tylko mi działało NMO ( na 100%) bo w grudniu płaciłem kartą za usługi.
a od stycznia brak takiej możliwości na komputerze - pozostaje tylko aplikacja na telefon...
za dużo zmian na raz i już chyba stracili nad tym kontrolę...
- « Poprzedni
- Następny »