Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

problemy z logowaniem w Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 13, Recenzent
  • 14
  • 15
  • 0

problemy z logowaniem w Mój Orange

Witam, szanowni mam problem z logowaniem się na profilu Mój Orange poprzez laptopa, logowanie poprzez aplikację mobilną działa bez zarzutu. Od początku mojej obecności w Orange nie próbowałem się logować poprzez strony www, teraz z racji tego że mam 4 numery telefonów wygodniej by mi było zarządzać tym przez internet. Zgłaszałem to już wielokrotnie na BOK, poprzez konsultanta itp ... nic !! dodam że usunąłem cookie, próbowałem innej przeglądarki i nic ... Pani konsultant również widzi że jest problem ale zgłoszenia do panów informatyków nic nie pomagają ...Zrzut ekranu (3).png

 

Szanowni jakaś rada, pomysł ?? 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9974
  • 150

problemy z logowaniem w Mój Orange

@adiplus z czatem już też zgłaszałem sprawę. Mam nadzieję, że uda się problem rozwiązać.

Zadzwoń na infolinię i poproś o dokończenie rejestracji konta na Nowy Mój Orange. To samo powinni konsultanci zrobić, jak na czacie zgłosisz, ale w takim przypadku na czata trzeba się logować loginem lub numerem telefonu (stara wersja Mój Orange).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

31 ODPOW. 31
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

problemy z logowaniem w Mój Orange

@adiplus , albo F5 lub strzałka odświeżania, albo radykalnie usunięcie i ponowne założenie konta. Albo najprostszą radą, rozmowa na czacie z konsultantem, co powie. Może jak dostaniesz zgłoszenie, będzie zarejestrowane i cierpliwie czekać.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

problemy z logowaniem w Mój Orange

@Konto usunięte  raczej trzeba by konto usunąć i odnowa założyć przy takim problemie .

Highlighted

Poziom 13, Recenzent
  • 14
  • 15
  • 0

problemy z logowaniem w Mój Orange

Odświeżanie nic nie daje, błąd i tyle (słowa pani konsultant) rozmów już przeprowadziłem z 5, zgłoszeń tyle samo .... czekać !! ale jak długo 2-3 tygodnie ?? 

 

może faktycznie trzeba zrobić ciach !!

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 353
  • 398
  • 5

problemy z logowaniem w Mój Orange

Twój profil w bazie zawiera niedopuszczalne dane..

Znak sterujący lub kombinacja znaków może go wywołać.

Najbardziej radykalne rozwiązanie to założenie nowego profilu.

Highlighted

Poziom 28, Specjalista
  • 5461
  • 7754
  • 55

problemy z logowaniem w Mój Orange

@andrzej1441  tak jak mówisz musi usunąć konto i założyć jeszcze raz i wtedy będzie działać .

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9974
  • 150

problemy z logowaniem w Mój Orange

@andrzej1441 ale jak ma już założone konto, to nic nie da. Dla mnie wygląda, że jest w NMO, wiec najpierw trzeba usunąć konto, co potrwa około dwóch tygodni, a następnie ponownie założyć. W większości przypadków to pomaga.

@adiplus zrób zgłoszenie na infolinii BOK: 510 100 100 i zaznacz usunięcie Twojego konta. z Nowy Mój Orange. Następnie ponownie załóż i powinno już działać poprawnie.

Do czasu usilnienia, masz możliwość korzystać z tylko aplikacji Mój Orange 4.14, gdzie są obecnie najdokładniejsze informacje o Twoich numerach.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 31
  • 0

problemy z logowaniem w Mój Orange

@andrzej144 

Sprecyzuj proszę co znaczy niedopuszczalne dane?

Jeśli podczas zakładania profilu były dopuszczalne tzn. umożliwiły jego założenie to co spowodowało że teraz wyskakuje błąd ?

Mam identyczny problem co autor tematu - posiadając jedynie usługi stacjonarne.

Problemu nie było w 2019roku pojawił się na początku stycznia i mimo kilku zgłoszeń nie został usunięty do dziś....ehh te pomarańcze...

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 5615
  • 9974
  • 150

problemy z logowaniem w Mój Orange

@FLESNA dla mnie konsultant to tłumaczył, że nie wszystkie dane poprawnie zostały zapisane na nowej platformie NMO. Jestem obecnie w trakcie usuwania konta i po usunięciu jak będzie działała stara wersja MO, to przez jakiś czas nie będę zakładał konta na NMO, żeby znowu coś sienie skopało.

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 9
  • 31
  • 0

problemy z logowaniem w Mój Orange

tylko mi działało NMO ( na 100%) bo w grudniu płaciłem kartą za usługi.

a od stycznia brak takiej możliwości na komputerze - pozostaje tylko aplikacja na telefon...

za dużo zmian na raz i już chyba stracili nad tym kontrolę...