- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem techniczny z logowaniem
wczoraj zarejestrowałem kartę sim w salonie, karta jest aktywna, 6gb internetu na 14 dni działa, dzisiaj chyba udało mi się zarejestrować ten numer i założyć konto na stronie, weryfikacja adresu emial, potwierdzenie linkiem, logowanie ale już adresem się nie da, numer telefonu - kod na sms i... 403 Nie posiadasz uprawnień do wyświetlenia tej strony. Zakładam nowe konto w mój orange i ... zapomniane hasło, dobra klikam odzyskaj (chociaż przed kilkoma minutami utworzone przecież i wklejone ze schowka i sprawdzam "okiem") - nie rozpoznano takiego adresu email(!!) a przy rejestracji na stronie adres potwierdzony linkiem! zgłoszone przez konsultanta, czas oczekiwania do miesiąca - to normalne jest? oczywiście nie żadnych innych zgłoszeń z kontami i logowaniem z nowych kart sim. Są pewne opcje dostępne tylko przez aplikację i chyba stronę - ani tu ani tu nic nie mogę zrobić, pani z orange powiedziała, że nie wie co jest, że to awaria systemu (??) ale wychodzi na to, że tylko w przypadku mojego numeru... adres email? system Orange nie lubi już gmaila?
___________________
*Temat przeniesiony z działu "Na kartę" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem techniczny z logowaniem
@fajera63 to nie jest typowa sytuacja. Coś poszło nieprawidłowo, być może w systemie dane jeszcze się nie zaktualizowały. Trzeba trochę odczekać. To jest Twój pierwszy numer w Orange?
Najczęściej po xalożeniu konta Mój Orange po kilku minutach można już korzystać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem techniczny z logowaniem
Właśnie, jeszcze parę miesięcy temu miałem konto na ten sam adres email, karty sim które były tam zarejestrowane straciły ważność na połączenia wychodzące ale kilka z nich jeszcze na ileś miesięcy miały ważne przychodzące, więc chyba była możliwość doładowywania, weszła promocja na 300GB i już konta nie było (znikło dosłownie z aplikacji) nie mogłem się zalogować bo... zapomniane hasło i przy próbie odzyskania: nie mamy takiego adresu email.
Na stronie TEŻ nie ma możliwości logowania - błąd 403!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem techniczny z logowaniem
@fajera63 próbowałeś założyć konto na inny adres e-mail?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem techniczny z logowaniem
A no jest takie coś przy kolejnej próbie rejestracji (a to można tak skoro wcześniej była poprawna rejestracja?)
"Wprowadzony numer nie jest uprawniony do rejestracji konta w nowym Mój Orange. Wprowadź inny numer."
Oczywiście wcześniej ten numer dało się zarejestrować, weryfikacja adresu email z gmaila linkiem itd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem techniczny z logowaniem
Wygląda to tak, że konto jest (nawet jest to te same konto, które miałem od iluś tam miesięcy) tylko z jakiegoś powodu nie mogę się do niego zalogować.
Nawet wczoraj dostałem sms, że za zarejestrowanie (właśnie dlaczego skoro to te same konto?) dostałem bonus 100GB...
Kiedy byłem w salonie dwa dni temu zarejestrowałem kartę SIM na konto, na moje konto, na którym pani widziała poprzednie karty sim, ale ja na nie zalogować się nie mogę! jakim cudem system przyznał bonus?
Doradca na czacie stwierdził, że nie ma podglądu mojego dotychczasowego konta, a w salonie jeszcze było widoczne... ponowna rejestracja na ten sam adres e-mail i konta NIE MA w systemie...
Technicy Orange mają na rozwiązanie tego problemu 30 dni. Problem jest jak widać gigantyczny.