- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
kwadratura koła
Przysłanie sms z FAŁSZYWĄ informacją to też nie jest rozwiązanie, mieli jeszcze 10 dni do 30 - o ile coś by wtedy zrobili...
Najbardziej mnie irytuje to, że wszystko w moim temacie wiedzą tylko niby skąd skoro nie zadają żadnych pytań nawet rodzaju, że tak musimy najpierw całkowicie usunąć konto, zgadza się pan na to?
Musi być jakaś inna procedura dla wtajemniczonych.
Poza tym jeżeli ktoś się nie wywiązuje ze swoich zadań (sam sobie skrócił termin na rozwiązanie z 30 do 20 dni!) to powinien ponosić jakieś konsekwencje służbowe.
Chyba, że wszystko to powyższe nie ma podstaw bo Orange nie ma obowiązku(?) zapewnienia każdemu użytkownikowi karty sim dostępu i korzystania z aplikacji i konta Mój Orange?
________________
* Wpis poddany edycji; scalono wpisy – moderator Kinga
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »