- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Trzy lata temu zmieniłem numer telefonu w aplikacji, której konto było zarejestrowane na mój e-mail. Przed dwoma laty mogłem w pełni korzystać z aplikacji z pocztą, ale w 2025 roku zostałem wylogowany z aplikacji.
Teraz wpisuję pocztę i hasło, a następnie prosi o podanie kodu SMS, który jest wysyłany na mój stary numer telefonu! Do którego nie mam dostępu od ponad trzech lat!
Chyba automatycznie nie zmienił się numer, chociaż jak, jak ja korzystałem z apki cały czas. A bot z linii Orange mówi że takiego numeru nie ma w ogóle!
Aby go zmienić, muszę zadzwonić do doradcy. Zadzwoniłem do niego, powiedział że trzeba odwiedzić salon i tam rozwiązać sprawę. Ale przeprowadziłem się do innego kraju i nie ma fizycznej możliwości przyjazdu!
Co mam zrobić? 😞
________________
* Przeniosłem z działu Na kartę – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kotekmotek dzwoń do skutku, aż trafisz na kumatego konsultanta. Nie powinno być problemu ze zmianą numeru. Z resztą sami piszą. "W przypadku braku możliwości SMS skontaktuj się z konsultantem"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@kotekmotek dzwoń do skutku, aż trafisz na kumatego konsultanta. Nie powinno być problemu ze zmianą numeru. Z resztą sami piszą. "W przypadku braku możliwości SMS skontaktuj się z konsultantem"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana numeru a logowanie do aplikacji
@kotekmotek konsultant na infolinii powinien Ciebie zweryfikować i na tej podstawie zmienić numer telefonu do autoryzacji SMS-em.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana numeru a logowanie do aplikacji
Zweryfikował (podałem mu PESEL, jaki mam plan i środki na koncie), ale powiedział że mam dostać się do Orange.
Ale powiedziałem mu że jestem w innym kraju i nie mam żadnej możliwości by dostać się do salonu Orange 😞
A jak chce zadzwonić na numer *100 z numeru polskiego, to pisze że numer jest nieprawidłowy (dzwonię z innego kraju).
A na inny numer 510 100 100 nie odbierają!
Nie da się z innego kraju zadzwonić na numer *100, mówi że telefon nie istnieje albo jest nieprawidłowy.
A numer 510 100 100 w ogóle jest jakiś dziwny: pierwszy raz dzwoniłem to po bocie dostałem konsultanta, a potem jak dzwoniłem - głuchy telefon i mnie niby nie słychać, jeszcze tego konsultanta nie słychać 🫤
________________
* Scaliłem wpisy – Rafał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana numeru a logowanie do aplikacji
Dobra, sprawa jest taka.
Chyba mój numer zablokowali i nie dało się zadzwonić do linii.
Zadzwoniłem z zagranicznego numeru i odebrali. Dalej powiedziałem że miałem ten stary numer i później go zmieniłem. Pani powiedziała że ten stary numer jest zarejestrowany nie na mnie, ale jak sprawdziła w systemie info które podałem, to zmieniła numer i powiedziała że mam rację.
Nie pamiętam imienia Pani, ale wielkie dzięki 🙏
Naprawdę trza trawić na kumanego konsultanta.