Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zgłoś sprawę

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@devila, nie odpowiedziałaś mi na pytanie, czy reklamacja dotyczy usług stacjonarnych, czy mobilnych. Jakie usługi masz i czy są podpięte pod jedno konto? To istotne, ponieważ przed wprowadzaniem zmian do nowego NMO, każda z usług musiała być powiązana. Ja miałem np. trzy oddzielnie założone konta i po powiązaniu ich, na nowym koncie  https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie trzeba się logować adresem mailowym z okresu rejestracji. Hasło, to bajka, jak nie masz zapamiętane, bo jest opcja Przypomnij hasło z linkiem aktywacyjnym i zmianą tegoż hasła. Natomiast z tej podpowiedzi dowiesz się, jak postępować dalej, bo przekierowanie z adresu tam pokazanego  www.orange.pl/mojorange jest na tę stronę. Tam właśnie loguję się danymi usługi stacjonarnej, tak samo zresztą przekierowywuje mnie z zakładki Mój Orange na forum. Funkcjonują jakby dwie oddzielne szaty graficzne i nie do końca wiemy, czy tak pozostanie, czy będzie inaczej. Jest jeszcze parę formularzy dostępnych, do konkretnych spraw (w PDF-ie), ale też nie wiem, czy zadziałają. 


Zespół Nasz Orange
  • 2972
  • 12306
  • 151

Zgłoś sprawę


burebusek napisał:
Pokaż szczegóły

Ten "młyn" drażni bardzo. To jest rzecz, której nie da się inaczej opisać, jak tylko poglądowo.

https://www.orange.pl/omnibook/reklamacje jest konsekwencją zakładki Obsługa > Moje sprawy. Jedna z najistotniejszych bolączek.


"Najpierw - powoli - jak żółw – ociężale... " ;-)... [to z wiersza Brzechwy Szczęśliwy kot]
Zmiany w całym serwisie Mój Orange są wdrażane etapami, uzupełniane, korygowane, a jak trzeba - ponownie poprawiane... Nie wszystkie na raz, ale - przyznacie - sukcesywnie poszczególne obszary (np. nowe materiały w podzakładce Moje sprawy) zaczynają "nadążać nad rzeczywistością" 😄

 

Teraz mamy już:

fragment materiału o składaniu reklamacjifragment materiału o składaniu reklamacji

 

"Tak to to, tak to to, tak to to, tak to to!… " Bardzo szczęśliwy kot. Dzięki @Anonim, że zwróciłeś na to uwagę.

Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@Wiktor, ja jestem bardziej cierpliwy od innych i wiem, oraz widzę Wasz wysiłek. Proponuję jednak każdemu wręczyć kartkę (na zapleczu) i niech spiszą swoje priorytety. Jak z pomysłami...najlepszy wdrażamy, a reszta w kolejce czekaEmotikon: Szczęśliwy

@Wiktor i tak niejako przy okazji, czy masz jakiś antymagnes do hamowania ładowania kolejnych stron z tematami? Najpierw trzecia długo wbijała i Twój dymek pewnie to sprawił, potem kolejna i kolejny dymek...biały ekran, a dopiero potem zobaczyłem powiadomienie dotyczące kciuka.


Zespół Nasz Orange
  • 2972
  • 12306
  • 151

Zgłoś sprawę


burebusek napisał:
Pokaż szczegóły
@Wiktor i tak niejako przy okazji, czy masz jakiś antymagnes do hamowania ładowania kolejnych stron z tematami? Najpierw trzecia długo wbijała i Twój dymek pewnie to sprawił, potem kolejna i kolejny dymek...biały ekran, a dopiero potem zobaczyłem powiadomienie dotyczące kciuk

Tak, mam! To specjalny mechanizm, który w niewybredny sposób sugeruje, by na chwilę odpocząć od kompa ;-), wyprostować kości... itd. 😛

Dymek powiadasz?... Do tego biały ekran?... Może chodzi o dymek biały, znaczy - biały dymek??? Wiesz co @Anonim - przestań Ty może palić! :D:D:D

 

Anonim

Nie dotyczy

Zgłoś sprawę

@Wiktor, wiesz co, a Ty czasem z tego dymienia nie oczadziałeś? Emotikon: MrugającyEmotikon: Język Jaram się...ale konwersacją z Tobą...to jedna z rzeczy na P, która mi zostałaEmotikon: Bardzo szczęśliwy