Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

ROZWIĄZANE
Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

Po zalogowaniu się i powitaniu, coś poszło nie tak...ups! Dwa razy to samo i w końcu appka zaskoczyła. Co u mnie się zmieniło? Nieszczęsny format daty poprawiony na dd-mm-rr. Język polski też zaskoczył za drugim podejściem. Nie wiem, czy zapis będzie trzymał do kolejnej aktualizacji. Reszta, czyli modyfikacje na sztywno, bez możliwości zapisania i jak nam mówiono, mogą być widoczne błędy w kartotece. Co zresztą porównałem w NMO, więc jest, jak było opisywane we wcześniejszych wersjach. Nawet faktura, która jest już opłacona, "tkwi" wytrwale w opcji do zapłaty. Czatu nie sprawdzałem, bo nie chciałem kolejnego rozczarowania, że się nie zapisze.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 840
  • 2956
  • 43

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

Testerzy publicznej wersji beta @Konto usunięte mają swój kanał mailowy do zgłaszania problemów jak zresztą jest to napisane na dedykowanej stronie. Może się więc wydawać, że dużo zgłoszeń nie ma, ale i tak developerzy aplikacji mają pełne ręce roboty. Choć to może zabrzmieć źle, to dobrze, że są błędy, bo lepiej wyeliminować je w wersji testowej, niż gdyby pojawiły się na dużą skalę w wersji oficjalnej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 650
  • 755
  • 23

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

@Konto usuniętejest to wersja beta, więc błędy na pewno jakieś się znajdą. Po to udostępnia się aplikację do testów, żeby je wyłapywać i ewentualnie zgłaszać.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

@sebaswiderski , strasznie długo to trwa i te błędy, czy niedociągnięcia, mają swoją historię. W trakcie remontu nie można było otworzyć v.5.0.0.1767 z 20 września, a już jest kolejna z datą dzisiejszą. Mieli nie tylko reagować czynami, ale także słowami na forum. Ale ja to rozumiem...jest presja, więc nie wdajemy się w polemiki, tylko działamy. Czytasz chyba wszystkie wyłapane przez nas uwagi? To wiesz, o czym jest mowa.

Highlighted

Pracuję w Orange
  • 650
  • 755
  • 23

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

@Konto usuniętetak, czytam. Sam też testuję i wyłapuję jakieś problemy, błędy. Sprawdziłem z ikoną czatu(wyrzuca z aplikacji), no to zgłaszam. Im więcej się wyłapie tym mam nadzieje end-user, dzięki Wam będzie bardziej zadowolony. Taka trochę rola testera, zresztą już zaprawieni w boju jesteście 🙂 bo to nie pierwsze testy.

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

@sebaswiderski , widzę @gwereda1 ..., ale siedzi i zapewne też czyta. I za głowę się chwyta Emotikon: Mrugający Ale i tak mało osób zgłasza, chociaż testy publiczne. Tak źle i tak niedobrze, jak wiesza się psy na testerach...kto to testował...słyszymy Emotikon: Język 

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 840
  • 2956
  • 43

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

Testerzy publicznej wersji beta @Konto usunięte mają swój kanał mailowy do zgłaszania problemów jak zresztą jest to napisane na dedykowanej stronie. Może się więc wydawać, że dużo zgłoszeń nie ma, ale i tak developerzy aplikacji mają pełne ręce roboty. Choć to może zabrzmieć źle, to dobrze, że są błędy, bo lepiej wyeliminować je w wersji testowej, niż gdyby pojawiły się na dużą skalę w wersji oficjalnej.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 30, Ekspert
  • 2089
  • 1925
  • 83

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

@Rafał , zgłaszaliśmy błędy na forum, mam nadzieję, ze ta forma jest aktualna ? Emotikon: Szczęśliwy

Highlighted

Zespół Nasz Orange
  • 840
  • 2956
  • 43

Wersja v5.0.0.1771 po aktualizacji

@Ron jak najbardziej, nic się nie zmieniło, zawsze przekażemy gdzie trzeba uwagi i błędy zgłoszone przez użytkowników forum 😉