- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moje techniczne zgłoszenie oraz potwierdzenie naprawy konta nic mi praktycznie nie wniosło do ponownej rejestracji. Co ciekawe, na trzy usługi, czyli tel.stacjonarny, abonament komórkowy i internet domowy pod niezmienną od lat Neostradą (na miedzi-10Mb/s), wyłuskało do podstawienia numer z Flexa, który także jest wśród widniejących braków zgód na umieszczenie w spisie numerów. Dodatkowo, drugi numer z rodziny Flexa, nadal widnieje w przełączeniu konta. Reasumując, dwa konta są nadal na wspomniane 3 usługi i przełączanie niewiele zmienia. Zassane w systemach z przeszłości dane, nadal nie mają racji bytu na koncie MO. Rejestrację przeprowadziłem stacjonarnym, do weryfikacji zaczytało numer Flexa, który na koncie zmieniłem na abonamentowy i cały proces przebiegł błyskawicznie, czyli numer do rejestracji, weryfikacja sms od Flexa, hasło z powtórzeniem, weryfikacja kodem z adresu mailowego i potwierdzenie mailowe. W sumie 6 minut wszystko mi to zajęło, a efekty j/w.
______________________
*Doprecyzowana nazwa tematu - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzub informacje o numerach FLEX masz na koncie Mój Orange przez www, czy apkę?
Jeżeli tylko przez www, to ja tez tak mam od jakiegoś czasu. W apce nie są widoczne, natomiast kilka miesięcy temu zostały archiwalne konta, czasami numery widoczne ale tylko przez www. Dzwoniłem na infolinię w tej sprawie i dostałe odpowiedź, że archiwum na koncie przez www nie może zostać usunięte. Będzie widoczne i tak ma być. To jest informacja, jakie usługi były na koncie.
Podejrzewam, że jak klikniesz na numer FLEX-a, to wyświetlą się informacje z błędami lub ogólże dane nie będą dostępne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@bronzub informacje o numerach FLEX masz na koncie Mój Orange przez www, czy apkę?
Jeżeli tylko przez www, to ja tez tak mam od jakiegoś czasu. W apce nie są widoczne, natomiast kilka miesięcy temu zostały archiwalne konta, czasami numery widoczne ale tylko przez www. Dzwoniłem na infolinię w tej sprawie i dostałe odpowiedź, że archiwum na koncie przez www nie może zostać usunięte. Będzie widoczne i tak ma być. To jest informacja, jakie usługi były na koncie.
Podejrzewam, że jak klikniesz na numer FLEX-a, to wyświetlą się informacje z błędami lub ogólże dane nie będą dostępne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięcie konta MO i ponowna rejestracja, dalej widnieje numer który jest już w Orange Flex
@ketrasaArtur , na webowym koncie na bank są, bo o tym pisałem. W aplikacji jeszcze nie sprawdzałem w zgodach, bo tam jeden z numerów Flexa widniał w webowym. Nadal sobie łażę po koncie i appce MO innym hasłem, a na NO innym. Też mam "archiwalne nawyki"😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usunięcie konta MO i ponowna rejestracja, dalej widnieje numer który jest już w Orange Flex
@ketrasaArtur , w appce jest jeszcze gorzej! W zgodach do spisu jest tylko komórka z abonamentu, ale stacjonarny poszedł sobie gdzieś. Cały ten system jest do kitu. Nie zamierzam nawet już zgłaszać, bo skoro uznali, że jest ok, to niech tak będzie. To całe "archiwum" też się różni. Może za jakiś czas samo zniknie? Tak, jak znikały starsze zgłoszenia?