Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Usługa w trakcie włączania od bardzo długiego czasu

ROZWIĄZANE

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1874
  • 8196
  • 69

Usługa w trakcie włączania od bardzo długiego czasu

Od bardzo długiego czasu tzn chyba nawet kilkanaście lub kilkadziesiąt miesięcy. 🙂

Nie jest to dla mnie jakieś istotne ale obecnie nie wiem sprawdzając Mój Orange czy się udało włączyć usługę lub nie udało ale jest prezentowany status że proces trwa, czy rzeczywiście gdzieś to się zawiesiło.

Macie u siebie też coś co wisi i jest w trakcie aktywacji od bardzo długiego czasu?

 

orange_w_trakcie_wlaczania.PNGorange_w_trakcie_wlaczania2.PNGorange_w_trakcie_wlaczania3.PNG

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Anonim

Nie dotyczy

Usługa w trakcie włączania od bardzo długiego czasu

Wszystkie usługi które są cyklicznie włączane, powinny tak się prezentować, szczególnie to odnosi się do Danych Mobilnych, gdzie co jakiś czas, jak agresywnie korzysta się z Danych Mobilnych, wskakuje ograniczenie prędkości (Lejek).

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
Anonim

Nie dotyczy

Usługa w trakcie włączania od bardzo długiego czasu

Lejek na danych mobilnych, tak się prezentuje, przed jego włączeniem, mam tak cały czas, ale ograniczenie się jeszcze mi nie włączyło nigdy😉

Anonim

Nie dotyczy

Usługa w trakcie włączania od bardzo długiego czasu

Wszystkie usługi które są cyklicznie włączane, powinny tak się prezentować, szczególnie to odnosi się do Danych Mobilnych, gdzie co jakiś czas, jak agresywnie korzysta się z Danych Mobilnych, wskakuje ograniczenie prędkości (Lejek).


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1874
  • 8196
  • 69

Usługa w trakcie włączania od bardzo długiego czasu

@Anonim  to ciekawe, ale taka prezentacja stanu jest dosyć wprowadzająca w zamieszanie.

Z tego co rozumiem to usługa tego lejka dotyczy sytuacji w której wykorzystam cały pakiet. Bo to nie działa tak że np. mając 2 TB pakietu jeśli w jeden dzień prześlę 500 GB (agresywne korzystanie z danych) i zostanie włączony lejek mimo że zostało mi jeszcze 1,5 TB? Czyli nie jest to FUP (słynne w Plusie w internecie mobilnym). 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Usługa w trakcie włączania od bardzo długiego czasu

@tolek  możesz mieć i 500GB na koncie, jak zaszalejesz z pobieraniem/ wysyłaniem danych, to lejek się aktywuje, żaden Operator nie gwarantuje że max prędkość będzie, do momentu wykorzystania posiadanego pakietu.