- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dostęp do usług stacjonarnych po przejściu do nowego konta
► Wątek wyodrębniony z tematu Nowe konto Mój Orange - Moderator Wiktor ◄
przez to przejscie straciłem dostep do usług stacjonarnych 😞
nie ma przycisku do zmiany usług
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dostęp do usług stacjonarnych po przejściu do nowego konta
@Aerona stronie beta "Nowego Mój Orange" jest po prawej stronie formatka do zgłaszania błędów... sugerowałbym zgłoszenie błędu z wykorzystaniem tamtego mechanizmu. Jestem w grupie osób, która od początku bety ma dostęp do tego nowego serwisu, osobiście, od marca mam usługi łączone... w pakiecie Orange Love i mam tam dostęp zarówno do informacji o usługach stacjonarnych jak i mobilnych. Co prawda nie ma tam jeszcze wszystkich oczekiwanych funkcjonalności... ale dlatego zachęcam Ciebie do opisywania swoich uwag, propozycji właśnie w obszarze Nowego Mój Orange.
Update. Skoro piszesz, że straciłeś dostęp do usług stacjonarnych rozumiem że masz też mobilne. Jeśli tak, a także pod warunkiem, że posiadasz smartfon, to możesz logować się do informacji o swoich usługach za pośrednictwem aplikacji Mój Orange na urządzenia mobilne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Straciłem dostęp do usług stacjonarnych po przejściu do nowego konta
@Aero, a jak klikniesz w zakładkę Mój Orange w górnej belce, to też nie masz stacjonarnych? One właśnie powinny pojawić się jako pierwsze, a na kolejnym etapie mam wgląd w mobilne. Tak powinno być: