Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Straciłem dostęp do usług stacjonarnych po przejściu do nowego konta


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 31
  • 0

Straciłem dostęp do usług stacjonarnych po przejściu do nowego konta

► Wątek wyodrębniony z tematu Nowe konto Mój Orange - Moderator Wiktor ◄

 

przez to przejscie straciłem dostep do usług stacjonarnych 😞 

nie ma przycisku do zmiany usług

2 ODPOW. 2

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5418
  • 17801
  • 186

Straciłem dostęp do usług stacjonarnych po przejściu do nowego konta

@Aerona stronie beta "Nowego Mój Orange" jest po prawej stronie formatka do zgłaszania błędów... sugerowałbym zgłoszenie błędu z wykorzystaniem tamtego mechanizmu.  Jestem w grupie osób, która od początku bety ma dostęp do tego nowego serwisu, osobiście, od marca mam usługi łączone... w pakiecie Orange Love i mam tam dostęp zarówno do informacji o usługach stacjonarnych jak i mobilnych. Co prawda nie ma tam jeszcze wszystkich oczekiwanych funkcjonalności... ale dlatego zachęcam Ciebie do opisywania swoich uwag, propozycji właśnie w obszarze Nowego Mój Orange.

Update. Skoro piszesz, że straciłeś dostęp do usług stacjonarnych rozumiem że masz też mobilne. Jeśli tak, a także pod warunkiem, że posiadasz smartfon, to możesz logować się do informacji o swoich usługach za pośrednictwem aplikacji Mój Orange na urządzenia mobilne.

Anonim

Nie dotyczy

Straciłem dostęp do usług stacjonarnych po przejściu do nowego konta

@Aero, a jak klikniesz w zakładkę Mój Orange w górnej belce, to też nie masz stacjonarnych? One właśnie powinny pojawić się jako pierwsze, a na kolejnym etapie mam wgląd w mobilne. Tak powinno być:

NMO.JPG