Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Rejestracja konta dla numeru stacjonarnego


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Rejestracja konta dla numeru stacjonarnego

Witam, używam tylko telefonu stacjonarnego w Orange. Zaznaczam ze nie posiadam wcale telefonu komórkowego w żadnej innej firmie. Próbując się zalogować przez stronę orange.pl do Mój Orange otrzymuje komunikat że w celu zalogowania muszę się zarejestrować w nowym Mój Orange. Po wpisaniu pesel system przekierowuje mnie do czatu do reprezentanta ale Pan w czasie prosi o telefon komórkowy aby wysłać mi kod aktywujący. Reprezentant twierdzi ze nie ma innego sposobu dostarczenia mi tego kodu a jedynie przez SMS i nie moze mi pomóc. Nie posiadam telefonu komórkowego, jedynie stacjonarny.

Klient który płaci w Orange za telefon stacjonarny nie powinien być zmuszony do posiadania telefonu komórkowego by móc zarządzać swoim kontem przez komputer. Proszę mi udostępnić konto Mój Orange. Można wysłać ten kod aktywujący na mój email ale nie możecie wymagać abym miał telefon komórkowy bo ja posiadam w Orange jedynie telefon stacjonarny i chce nim zarządzać przez Internet w Mój Orange.

 

 

_____________

*Post wydzielony z tematu "Kod email przy rejestracji do nowego mój orange" - moderator Wojciech.

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19624
  • 56829
  • 772

Rejestracja konta dla numeru stacjonarnego

@Dan7 pewnie tak niewdzięcznie system został zaprojektowany, z założeniem, że wszyscy posiadają już numer komórkowy, dlatego taki jest wymóg. Według mnie, konsultant powinien mieć ręczy sposób na aktywację konta.

 

Pewnie SMS-a z kodem weryfikującym nie da się wysłać na numer stacjonarny.

 

Według nie można by takie rozwiązania zastosować:

  • podać numer komórkowy bliskiej osoby w celu otrzymania kodu.
  • zakupić starter Orange za 5 PLN, który można użyć do otrzymania SMS-a.

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Rejestracja konta dla numeru stacjonarnego

Nie mam możliwości użyć telefonu komórkowego  bliskiej osoby a poza tym jest to błędne zaprojektowanie systemu. Mam doświadczenie z innymi firmami które dają  opcje dostarczenia kodu na emai lub werbalnie na telefon stacjonarny lub SMS na komórkowy. Tak więc Orange powinien uaktualnić swoj system i użyć kilku opcji dla klientów którzy po prostu mają tylko jedną usługę. Uważam że to jest jakiś absurd i brak myślenia.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19624
  • 56829
  • 772

Rejestracja konta dla numeru stacjonarnego

Można założyć konto Mój Orange bez posiadania numeru komórkowego. Jak wcześniej wspomniałem, konsultant powinien to zrobić ręcznie po kontakcie na infolinii: 510 100 100 lub czacie, albo przerwać obecny proces rejestracji i na e-maila wysłać link z rejestracją nowego konta. Powinno dać się bez SMS-a z kodem.

Pewnie trafiłeś na mało doświadczonego konsultanta. Czasami się tak zdarza. Spróbuj więc jeszcze raz z rejestracją i kontaktem z innym konsultantem.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 6
  • 0

Rejestracja konta dla numeru stacjonarnego

Po kilku próbach przez czat wszyscy konsultanci Orange żądają telefonu komórkowego i z przykrością mnie informują że nie ma żadnego innego sposobu jak tylko SMS i nie mogą mi pomóc. To błędnie zaprojektowany system rejestracji. Powinny być inne opcje dostarczenia kodu tak jak oferują to inne firmy (email, werbalnie na telefon stacjonarny gdzie komputer wypowiada cyfry, SMS). Nie jestem w stanie nawet zgłosić tego problemu do Orange bo konsultanci Orange odmawiają pomocy lub zgłoszenia tego problemu a ja mam zablokowany dostęp do Mój Orange (nie jestem w stanie uzyskać dostępu do mojego dotychczasowego konta Mój Orange a przeniesienie do nowego Mój Orange wymaga rejestracji przez SMS na  numer komórkowy podczas gdy nie wszyscy na świecie posiadają telefon komórkowy i nie powinni być do tego zmuszani bo wystarcza im stacjonarny.  Jaki związek ma telefon stacjonarny do komórkowego? Ja po prostu chce zarządzać swoim kontem telefonu stacjonarnego przez komputer nie telefon komórkowy). Porady Orange takie jak znalezienie znajomej osoby z telefonem komórkowym aby na niego wysłać kod są jakąś pomyłka. Jeśli klient ma telefon stacjonarny to Orange musi umożliwić takim klientom rejestracje przez telefon stacjonarny.

Anonim

Nie dotyczy

Rejestracja konta dla numeru stacjonarnego

@Dan7, próbowałeś może skorzystać z drugiej opcji? Czyli oznaczyć pole że nie jesteś klientem Orange. Wpisać numer stacjonarny w takiej sekwencji, jak gdyby to była komórka. Próbować warto. Nie wiem, co się stanie, lecz za ten ruch nie biją 😊