- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
Coś się pozmieniało - chyba na gorsze. Mam dwa nr na kartę w Orange. Potrzebowałem na chwilę i kupiłem nowy starter. Chciałem zarejestrować konto na Orange, żeby mieć podgląd do niego przez www. W czasie rejestracji info o konieczności dodatkowej weryfikacji. Podałem przez chat jakiś mój przypadkowy email. Sądziłem, że zakładam konto dla tego jednego (przeznaczonego na szybkie stracenie numeru)
I tutaj zaskoczenie - loguję się i mam na koncie wszystkie 3 numery. Nigdy nie chciałem łączyć numerów w jedno konto - logowałem się osobno.
Najśmieszniejsze jest to, że i tak na Multibox, czy pocztę mogę się zalogować na każdy z tych numerów osobno.
Mam pytania. Co się stanie jeżeli ta najnowsza karta straci ważność? Będę mógł się nadal zalogować na konto? Czy mogę zmienić adres email do logowania na konto?
Co się stanie jak usunę konto? Czy usunie się wszystko - poczta dla każdego numeru? A jeśli nie - mogę założyć konto od nowa?
He, do napisania posta zalogowałem się na login jednego z tych numerów, a nie udało się zalogwać na główny email do logowania w koncie Orange. Nie wiem o co chodzi - spapraliście to.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
Co się stanie jeżeli ta najnowsza karta straci ważność?
Konto do zarządzania usługami pozostanie bo jest powiązane z adresem email i numerem PESEL. Konto multibox z tego numeru będzie skasowane po kilku tygodniach zgodnie z regulaminem multiboxa. Włącz konto ważne rok jak chcesz zachować multiboxa.
Będę mógł się nadal zalogować na konto?
Na usługi tak, na multiboxa po kilku tygodniach nie.
Czy mogę zmienić adres email do logowania na konto?
Tak, skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt
Co się stanie jak usunę konto?
Na dziś konta są rozłączne i będzie usunięte po okresie na wycofanie zlecenia. Ponowna rejestracja nic nie zmieni. Po nowym roku będą zmiany ale jeszcze oficjalnie nie są komunikowane.
Czy usunie się wszystko - poczta dla każdego numeru?
Konto multibox (poczta) jest ważne póki jest powiązane z aktywną usługą w Orange. Jeśli sam usuniesz nowe konto na usługi, to poczta zostanie. Jak usuniesz multiboxa, to poczta będzie skasowana.
A jeśli nie - mogę założyć konto od nowa?
Jw. Usunięcie konta na dziś nie wiele zmieni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
- Co się stanie jak usunę konto?
Na dziś konta są rozłączne i będzie usunięte po okresie na wycofanie zlecenia. Ponowna rejestracja nic nie zmieni. Po nowym roku będą zmiany ale jeszcze oficjalnie nie są komunikowane
Dziękuję za szybką odpowiedź
Jak to rozłączne?
- Mogę się zalogować tylko przez jeden email.
- Potem mogę się przełączać na konta każdego z numerów, ale w ustawieniach każdego numer do autoryzacji sms jest ten sam.
Rozumiem, że jak w Ustawienia-Zabezpieczenia-Dostęp do Mój Orange kliknę usuń konto, to usunę koto dla aktualnie wybranego numeru, a nie konto jako całość(przypisane de facto do jednego emaila)?
Najważniejsze.Rozumiem, że już nie da rady logować się na orange.pl na każdy posiadany numer Osobno? One muszą być powiązane i wyświetlane na jednym koncie?
Jak już ujednolicacie to na całego, czyli loguję się jednym loginem, a potem się przełączam na status, usługi, pocztę, multibox itd. dla moich wszystkich numerów. A teraz tu się loguję tak, tam tak...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
Obecnie na stronie orange.pl masz dwa rodzaje kont "stare" i "nowe". Stare dane logowania są powiązane z numerem telefonu. Nowe z adresem email i numerem PESEL.
Stare dane posłużą Ci do niektórych rzeczy: np. do logowania na tym forum, korzystania z Multiboxa itp.
Nowe dane - jeśli chcesz dostać się do części dotyczącej usług telekomunikacyjnych.
W tym podziale ważna jest aplikacja mobilna Mój Orange - tam logujesz się starymi danymi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
Ok. Już wszystko mw. jasne. Ale co z pytaniem, które zadałem:
Rozumiem, że jak w Ustawienia-Zabezpieczenia-Dostęp do Mój Orange kliknę usuń konto, to usunę koto aktualnie wybranego numeru, a nie konto jako całość(przypisane de facto do jednego emaila)?
Oprócz tego jeszcze jedna ważna rzecz. Jak będę chciał teraz dodać nowy numer prepaid do mojego konta - jak to zrobić? Czy w momencie w którym zarejestruję nowy nr na swoje dane osobowe, automatycznie zobaczę go w Mój Orange? Nie widzę na koncie żadnej opcji dodawania nowego nr, nowej usługi.
Może na tym forum wymyślą opcję cytowania odpowiedzi - byłoby miło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
@azertaknapisał(-a)Ok. Już wszystko mw. jasne. Ale co z pytaniem, które zadałem:
Rozumiem, że jak w Ustawienia-Zabezpieczenia-Dostęp do Mój Orange kliknę usuń konto, to usunę koto aktualnie wybranego numeru, a nie konto jako całość(przypisane de facto do jednego emaila)?
Oprócz tego jeszcze jedna ważna rzecz. Jak będę chciał teraz dodać nowy numer prepaid do mojego konta - jak to zrobić? Czy w momencie w którym zarejestruję nowy nr na swoje dane osobowe, automatycznie zobaczę go w Mój Orange? Nie widzę na koncie żadnej opcji dodawania nowego nr, nowej usługi.
Może na tym forum wymyślą opcję cytowania odpowiedzi - byłoby miło.
Cytowanie jest i działa, kwestia wyboru właściwego posta i klik odpowiedż a potem cytuj, co do nowych numerów, to automatycznie dołączają do konta nowego Mój Orange, działa to po PESEL.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
@Anonimnapisał(-a)
Cytowanie jest i działa, kwestia wyboru właściwego posta i klik odpowiedż a potem cytuj, co do nowych numerów, to automatycznie dołączają do konta nowego Mój Orange, działa to po PESEL.
Ślepy jestem, czy co? Działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
Azertak, skąd ja to znam 🙂 też chciałam zarejestrować konto dla nr-u dodatkowego i też spotkałam się z tym absurdem. Miałam o tyle szczęście, że pociągnęłam konsultanta za język i dowiedziałam się, że konto zostanie założone nie tylko na numer tymczasowy ale przymusowo scalone z innymi numerami, które mam w starym MO. Dzięki temu miałam szansę zrezygnować z tego dobrodziejstwa.
Nie dość, że łączą numery nie pytając klienta o zdanie to nawet nie ma możliwości wyboru, który będzie numerem głównym. Zakładam konto na numer dodatkowy i to on będzie się z automatu wyświetlał po zalogowaniu na NMO a nie mój numer podstawowy, który wbrew mojej woli zostanie dołączony ze starego MO. Jak znam ten system "wieczny remont", to kiedy numer chwilowy, na który zostanie założone konto wygaśnie mogą być problemy z dostępem do pozostałych, podpiętych na siłę numerów.
Dlaczego nie dajecie klientom możliwości wyboru czy chcą mieć wszystkie usługi na jednym koncie czy na osobnych? takiego cementowania nie ma u żadnego operatora.
Dlaczego na stronie nie informujecie o przymusowym łączeniu? Powinno być info, że w Orange albo masz wszystkie numery na jednym koncie albo nie masz konta wcale.
Dlaczego wprowadzacie w błąd, że weryfikacja odbywa się poprzez sms kiedy w rzeczywistości trzeba zaliczyć czat z konsultantem? To ostatnie to pytanie retoryczne, w dobie powszechnej automatyzacji "ręczne" weryfikowanie klienta to jest coś do czego lepiej się nie przyznawać 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pytanie o konto Orange
@akacja1napisał(-a)Azertak, skąd ja to znam 🙂 też chciałam zarejestrować konto dla nr-u dodatkowego i też spotkałam się z tym absurdem. Miałam o tyle szczęście, że pociągnęłam konsultanta za język i dowiedziałam się, że konto zostanie założone nie tylko na numer tymczasowy ale przymusowo scalone z innymi numerami, które mam w starym MO.
Ja się spieszyłem, fakt, ale nie widziałem nigdzie żadnych informacji o tym połączeniu - cały czas myślałem że zakładam konto dla pojedynczego numeru.
Nie dość, że łączą numery nie pytając klienta o zdanie to nawet nie ma możliwości wyboru, który będzie numerem głównym. Zakładam konto na numer dodatkowy i to on będzie się z automatu wyświetlał po zalogowaniu na NMO a nie mój numer podstawowy, który wbrew mojej woli zostanie dołączony ze starego MO.
Z tego co widzę i rozumiem, żaden nie jest numerem głównym. Choć jako pierwszy od początku wyświetlał mi się jeden ze starszych numerów. Ten nowo dodany, jak pisałem, ustawiony był od autoryzacji, ale to zmieniłem. Chyba nie ma obaw, że jak jeden wygaśnie, to będzie miało wpływ na inne - no, oprócz nr autoryzacji sms, jeśli jest włączona.
Dlaczego wprowadzacie w błąd, że weryfikacja odbywa się poprzez sms kiedy w rzeczywistości trzeba zaliczyć czat z konsultantem? To ostatnie to pytanie retoryczne, w dobie powszechnej automatyzacji "ręczne" weryfikowanie klienta to jest coś do czego lepiej się nie przyznawać 🙂
Z chatem, to głupota - albo po prostu niedoróbka. Pani zapytała mnie o email do logowania. Ja zrozumiałem, że to ma być NOWY email do tego jednego numeru(konta), więc podałem nieistniejący email, który sobie wymyśliłem. Potem musiałem to odkręcać, bo na ten emial przychodzi weryfikacja...
- « Poprzedni
- Następny »