- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
Co sie dzieje ze stroną www. Od dłuższego czasu po zalogowaniu i wybraniu opcji Pakiety i ustawienia wyświetla się informacja: Przepraszamy ale informacje o usługach są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później. Nie można uruchomić pakietów. Kiedy to naprawicie ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, Stare Mój Orange jest wycofywane i czesc funkcjonalności może już nie działać poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.
Jesli posiadasz adres e-mail, wejdź na czata, a postaramy się pomóc Ci w migracji do Nowego Mój Orange. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przepraszamy ale informacje o usługach są chwilowo niedostępne. Prosimy spróbuj ponownie później.
U mnie zarówno stare jak i nowe Mój Orange działa. Spróbuj wyczyścić ciastka w przeglądarce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, Stare Mój Orange jest wycofywane i czesc funkcjonalności może już nie działać poprawnie. Przepraszamy za utrudnienia.
Jesli posiadasz adres e-mail, wejdź na czata, a postaramy się pomóc Ci w migracji do Nowego Mój Orange. 🙂