- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeliczanie minut z pakietu 100/200 na godziny
Dlaczego w aplikacji minuty są przeliczane na godziny? Zajmuje to więcej miejsca i jest wyjątkowo mało intuicyjne. Kiedy aplikacja będzie wyświetlała minuty/sekundy tak jak na www?
(tak, wiem że post już po terminie)
_______________
*Temat przeniesiony z działu "AMA - aplikacja Mój Orange 2" - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeliczanie minut z pakietu 100/200 na godziny
Już po terminie,
Jak nie zapomnę to jutro to sprawdzę i wyślę do weryfikacji, bo moim zdaniem to błąd.
Zgłaszałeś to na czacie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeliczanie minut z pakietu 100/200 na godziny
@Jarek natomiast pakiet minut międzynarodowych zamiast w minutach jest podawany w sekundach. Czy też można to sprawdzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeliczanie minut z pakietu 100/200 na godziny
To już potwierdzili, że błąd i w AMA się pojawiło pytanie - więc sami się tym zajmą. Pakietu na międzynarodowe nie sprawdzę, bo zajmuje się ofertą na kartę i nie mam dostępu do testowego numeru abo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Przeliczanie minut z pakietu 100/200 na godziny
Szkoda, ale dzięki @Jarek za chęci. Trzeba będzie napisać zgłoszenie.