Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z rejestracją na nowym Mój Orange

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 2
  • 0

Problem z rejestracją na nowym Mój Orange

Chcę zarejestrować się na nowe konto Mój Orange. Podaję numer telefonu (w Orange mam Neostradę i telefon stacjonarny), przechodzę dalej, podaję kod klienta Orange. Jest poprawny, więc przechodzę do drugiego kroku rejestracji. Muszę podać adres e-mail, który będzie moim loginem. Wpisuję adres e-mail z umowy oraz hasło. Potwierdzam hasło, akceptuję regulamin serwisu, klikam przycisk Dalej i....nic się nie dzieje. Pomarańczowy przycisk Dalej po naciśnięciu staje się szary, a kursor zamienia się w ikonkę znaku zakazu postoju z białym tłem. Po chwili przycisk Dalej znów jest pomarańczowy. Klikam w niego ponownie i znowu dzieje się to samo. Próbowałem się logować o różnych porach dnia w różne dni tygodnia, używałem do logowania numeru telefonu stacjonarnego lub ID Neostrady, próbowałem się zarejestrować przy użyciu różnych przeglądarek i różnych urządzeń (telefon/komputer), podawałem różne adresy e-mail (ten z umowy i inne) i nic, ciągle po kliknięciu w przycisk Dalej nic się nie dzieje. Hasło jest poprawne, spełnia wymogi Orange (8 znaków, 1 duża litera itd.), powtórzone hasło jest takie samo jak pierwsze wpisane, regulamin jest zaakceptowany.
Czy ma ktoś pomysł, jak to naprawić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8564
  • 13506
  • 252

Problem z rejestracją na nowym Mój Orange

@User12345 do założenia konta wymagany jest jeszcze numer telefonu komórkowego, do weryfikacji przez SMS. Skontaktuj się z infolinią: 510 100 100 i poproś o pomoc w założeniu konta Mój Orange przez www. Konsultant powinien pomóc założyć konto tylko dla telefonu stacjonarnego i internetu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8564
  • 13506
  • 252

Problem z rejestracją na nowym Mój Orange

@User12345 do założenia konta wymagany jest jeszcze numer telefonu komórkowego, do weryfikacji przez SMS. Skontaktuj się z infolinią: 510 100 100 i poproś o pomoc w założeniu konta Mój Orange przez www. Konsultant powinien pomóc założyć konto tylko dla telefonu stacjonarnego i internetu.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 11, Recenzent
  • 2
  • 2
  • 0

Problem z rejestracją na nowym Mój Orange

Rzeczywiście jest potrzebny numer telefon komórkowego, po zadzwonieniu na infolinię udało się dokończyć rejestrację konta. Dzięki wielkie 🙂

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8564
  • 13506
  • 252

Problem z rejestracją na nowym Mój Orange

@User12345 fajnie, że masz już dostęp on-line do swoich usług. Owocnego korzystania z usług Orange 👍😄