23-06-2020
11:18
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-06-2020
11:18
Problem z prezentacją konta w aplikacji Mój Orange
Dzień dobry!
Od momentu wprowadzenia nowej wersji aplikacji Mój Orange na iOS (wersje 5.5.2 i teraz 5.6.0) mam problem z jej poprawnym działaniem.
Udaje mi się zalogować, jednak otrzymuję komunikat: "UPS! Coś poszło nie tak. Witaj, logowanie przebiegło poprawnie, ale mamy problem z prezentacją Twojego konta."
Logowanie w przeglądarce internetowej działa bez zarzutu.
Problem zgłoszony przez email i czat już jakiś czas temu, jednak bez odpowiedzi.
Problem jest znany czy to jednostkowy (mój) przypadek?
Dzięki!
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
23-06-2020
17:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
23-06-2020
17:59
Problem z prezentacją konta w aplikacji Mój Orange
@cebu początki na androidzie wyglądały tak samo. Coś jeszcze pewnie nie zostało dopracowane.
Swoje uwagi o aplikacji Mój Orange napisz równieź na e-maila:
aplikacjamojorange@orange.com