- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Aplikacja dotychczas działała na Galaxy S7 bez zarzutów. W zeszłym miesiącu bez problemu z poziomu płatności dokonałem zapłaty za rachunek listopadowy. W chwili obecnej na P20 Pro występuje problem polegający na braku możliwości wejścia w płatności. Wyświetla się komunikat "Błąd wczytywania. Przepraszamy wystąpił błąd, spróbuj ponownie później" co nie ustaje od kilku dni. Zróbcie coś. Uprzedzam, że reinstalacja nie pomoże bo mimo, iż zainstalowałem aplikacje na czysto, próbowałem już reinstalować jednak bezskutecznie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
@Mati2616, a masz zaznaczoną którąś z opcji w NMO ?
Sprawdź sobie na koncie z zakładki na górze forum, czy na Twoim koncie ustawienia są ok
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
Wiem do czego zmierzasz, jednak nie to miałem na myśli. Nie chcę automatycznych oplat, tylko chcę je opłacać osobiście z poziomu aplikacji Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
@Mati2616napisał(-a)Wiem do czego zmierzasz, jednak nie to miałem na myśli. Nie chcę automatycznych oplat, tylko chcę je opłacać osobiście z poziomu aplikacji Mój Orange.
@Mati2616, ja w tej chwili mam opłacone, więc nie sprawdzę, ale spójrz na zakładkę Uprawnienia na samym dole. Checkboki mają być na zielono zaznaczone. Ewentualnie wyczyść dla porządku wszystkie śmieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
Aplikacje zainstalowałem na nowym telefonie, a na starym nie sprawdzę bo już go fizycznie nie posiadam. Wcześniej tego problemu nie miałem, zaś teraz płatności nie chcą mi się załadować. W tym problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
@Mati2616napisał(-a)Aplikacje zainstalowałem na nowym telefonie, a na starym nie sprawdzę bo już go fizycznie nie posiadam. Wcześniej tego problemu nie miałem, zaś teraz płatności nie chcą mi się załadować. W tym problem.
@Mati2616, stary telefon nie ma nic do tego, jeżeli w nowym nie poustawiasz wszystkich zaleceń, by aplikacja działała prawidłowo. Jednym z warunków poprawnego działania appki MO jest nadanie uprawnień po zalogowaniu się na swoje konto w dostępnym z lewej strony menu appki uprawnieniach. Masz na zielono, czy na czerwono?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
Powiem szczerze, że nie wiedziałem gdzie szukać tych uprawnień, ale samo się naprawiło. Temat do zamknięcia 🙂 Dziękuję za zainteresowanie tematem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z płatnościami w aplikacji Mój Orange
@Mati2616, najważniejsze, że możesz płacić