18-09-2019
22:40
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-09-2019
22:40
Problem z płatnością w Mój Orange
<post wydzielony z tematu Testy aplikacji Mój Orange 5.0 - Rafał>
Jaka 5.0? Ja mam jak byk 4.14 z "bykami"! Znowu chciałem przez Blue Media zapłacić (BLIK i potem karta). Nie przeszło...głupoty, że podane złe dane, jak mam pod ręką wszystko. No i musiałem ręcznie dodać powiązane z tel. stacjonarnym. Oczywiście wyrzuciło mnie po dodaniu i logowanie hasłem ze starych czasów. To z NMO nie przeszło, a nie mam zamiaru zmieniać, bo mi tak dobrze.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
18-09-2019
23:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-09-2019
23:48
Problem z płatnością w Mój Orange
Jak pobierałeś z linka na NO to już masz testową wersję, nic że na początku 4.14, po chwili powinna aktualizacja do 5.0.0.1682 przyjść, tam już @ się logujesz 😉