Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z kartą sim


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Problem z kartą sim

@Zagi101 uzbrój się w cierpliwość i czas na oczekiwanie, a następnie wykonaj takie czynności:

 

  • zadzwoń na infolinię Orange: 510 100 100 lub napisz na czacie i poproś o usunięcie konta. Czas oczekiwania, około 10-14 dni. Przez ten czas nie będziesz miał dostępu do konta Mój Orange. Proponuję odczekać jeszcze + 2-3 dni  po usunięciu.
  • Czy konto jest już usunięte, sprawdzisz logując się e-mailem, powinna dostać komunikat, że dale logowania są nieprawidłowe. Upewnij się jeszcze na infolinii, że faktycznie Twoje konto już jest usunięte.
  • Załóż ponownie konto Mój Orange, najlepiej na innym adresie e-mail. Powinno załadować się wszystko poprawnie. 
  • Jeżeli będziesz chciał przyspieszyć i wcześniej założyć konto, mogą wystąpić problemy i będzie trzeba wszystko powtórzyć od początku.

Przez ten czas możesz zainstalować sobie apkę Mój Orange w wersji 4.15. Tu wymagane jest założenie konta na konkretny numer telefonu, ale tylko w taki sposób będziesz miał możliwość kontrolowania swojego numeru, pakietów i usług.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Problem z kartą sim

Coś Orange znowu nakombinowało z kontem Nowy Mój Orange przez www. Ja również nie mam znowu dostępu do konta. Ciekawe, co znowu skopali?


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 6
  • 0

Problem z kartą sim

Właśnie wyrzuciłem nową wersję i ściągnąłem 4.15. Od razu mnie zalogowało. Mam do wszystkiego wgląd. Jutro zadzwonię do Orange i niech mi usuną konto. A mogę się zarejestrować na ten sam e-mail

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19631
  • 56862
  • 774

Problem z kartą sim

@Zagi101 możesz użyć tego samego. Ja wolałem użyć innego.