- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
05-05-2020
01:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-05-2020
01:30
Problem z kartą sim
@Zagi101 uzbrój się w cierpliwość i czas na oczekiwanie, a następnie wykonaj takie czynności:
- zadzwoń na infolinię Orange: 510 100 100 lub napisz na czacie i poproś o usunięcie konta. Czas oczekiwania, około 10-14 dni. Przez ten czas nie będziesz miał dostępu do konta Mój Orange. Proponuję odczekać jeszcze + 2-3 dni po usunięciu.
- Czy konto jest już usunięte, sprawdzisz logując się e-mailem, powinna dostać komunikat, że dale logowania są nieprawidłowe. Upewnij się jeszcze na infolinii, że faktycznie Twoje konto już jest usunięte.
- Załóż ponownie konto Mój Orange, najlepiej na innym adresie e-mail. Powinno załadować się wszystko poprawnie.
- Jeżeli będziesz chciał przyspieszyć i wcześniej założyć konto, mogą wystąpić problemy i będzie trzeba wszystko powtórzyć od początku.
Przez ten czas możesz zainstalować sobie apkę Mój Orange w wersji 4.15. Tu wymagane jest założenie konta na konkretny numer telefonu, ale tylko w taki sposób będziesz miał możliwość kontrolowania swojego numeru, pakietów i usług.
05-05-2020
02:25
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-05-2020
02:25
Problem z kartą sim
Coś Orange znowu nakombinowało z kontem Nowy Mój Orange przez www. Ja również nie mam znowu dostępu do konta. Ciekawe, co znowu skopali?
05-05-2020
03:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
05-05-2020
03:39
Problem z kartą sim
Właśnie wyrzuciłem nową wersję i ściągnąłem 4.15. Od razu mnie zalogowało. Mam do wszystkiego wgląd. Jutro zadzwonię do Orange i niech mi usuną konto. A mogę się zarejestrować na ten sam e-mail
05-05-2020
05:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »