Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

Anonim

Nie dotyczy

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

U mnie jakaś usterka jest, po restarcie ponownie sms z rana przyszły i kilka powiadomień o połączeniach, może dlatego aplikacja MO nie działa, napiszę jutro co jest grane, teraz tego nie sprawdzę, może Śląsk ma coś nie tak, LTE/dzwonić i sms wysyłać się da, połączenia i sms też idzie wykonać, zasadniczo nie mam co narzekać.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

@Anonim, To nie wiesz, że na Śląsku panuje smog i jutro kierowcy mogą mieć darmową komunikację? Podbeskidzie jest wyjątkiemEmotikon: Szczęśliwy Działa wszystko.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

Wiem że smog jest, ba czasem jak mgła otacza okolice, koszmar, aplikacja MO ożyła na wszystkich telefonach ... Robot: LOL

 

Edit:

Szybciej działa 4.1.2 niż 4.1.1 więc na razie progres, byle znowu jakiegoś regresu nie było Zaskoczony robot


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 97
  • 301
  • 0

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

@Anonim  może Twoja karta SIM szwankuje...

Anonim

Nie dotyczy

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

Może kumulacja, zmiana na nową wersję www MO i aktualizacja mobilnej MO, 3 karty nie mogą umierać, to nieprawdopodobne, tak poza tym MO ostatnio mało używałem, prepaid to za bardzo nie ma co tam kontrolować.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

A co ma karta do aplikacji MO?

Anonim

Nie dotyczy

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

Sam nie wiem ale diabeł tkwi w szczególe Robot: LOL


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5434
  • 17910
  • 186

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

@Anonim idąc tropem karty, te trzy o których piszesz, wkładasz do jednego telefonu, czy sprawdzałeś na różnych?
Anonim

Nie dotyczy

Problem z bierzacym wykorzystaniem oraz logowniem do aplikacji mobilnej

Teraz to 10 telefonów na Android mam, szef przywiózł nowe do testów, karta sim nie ma nic do aplikacji MO, jak problem z sms czy dzwonieniem to sim przekładam, ale to inna Bajka 😉