- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Witam od tygodnia mam problem z aplikacją mój Orange wersja 4.5. Czekałem 3 dni i cały czas mam info błąd wczytywania. Sprawdź połączenie z Internetem. Usunąłem ja i pobrałem jeszcze raz . Działała 3 dni i dzis jest to samo. Moze ktos wie jak to naprawic zeby chodzilo normalnie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi mobilne działają na 5+ w MO 4.5 @siudym1978, posprzątaj w telefonie i przeinstaluj aplikację MO 😉
Edit:
Jak problem powraca to wystarczy w aplikacji wyczyścić pamięć podręczną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
Dodam że mój tel to Samsung j5. Uruchamiałem już to wielokrotnie i problem się powtarza
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
@siudym1978 odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie, mi działa ta wersja aplikacja, więc u ciebie jakiś problem jest.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
Problem jest nadal ale tylko z usługą mobilną. Usługi stacjonarne tj tv i Internet działają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
Irek już tak robiłem i po paru dniach jest to samo. Po południu odinstaluje jeszcze raz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Usługi mobilne działają na 5+ w MO 4.5 @siudym1978, posprzątaj w telefonie i przeinstaluj aplikację MO 😉
Edit:
Jak problem powraca to wystarczy w aplikacji wyczyścić pamięć podręczną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
Ok odezwę się za parę dni czy wszystko chodzi jak powinno. Thx
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
@Anonimnapisał(-a)Usługi mobilne działają na 5+ w MO 4.5 @siudym1978, posprzątaj w telefonie i przeinstaluj aplikację MO 😉
Edit:
Jak problem powraca to wystarczy w aplikacji wyczyścić pamięć podręczną.
Po zainstalowaniu MO wszystko chodzi jak powinno. Zobaczę za parę dni. Podro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z aplikacją Mój Orange 4.5
Tak na przyszłość, Ustawienia telefonu/Aplikacje/Mój Orange/Pamięć/Wyczyść pamięć podręczną, jak nie pomoże to wyczyść też Dane, Pozdrawiam @siudym1978 😉
Edit:
Taką operację można zrobić z każdą aplikacją która nie działa prawidłowo, dopiero jak to nie pomoże przeinstalować ją.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »