- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
Hej,
Mam problem z dostępem do "Mój Orange" poprzez www. Po zalogowaniu się mam komunikat "Błąd komponentu. Something went wrong with the request:Zapytanie nie zawiera numeru prepaid!". Na swoim koncie miałem podpięty swój numer prywatny i służbowy. Przez to nie mogę na bieżąco sprawdzać stanu konta, pakietu danych itp. Ktoś miał podobny problem?
Pozdrawiam!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
@nortonex znany problem, trzeba usunąć konto. Jak masz możliwość, to po zalogowaniu poszukaj w opcjach usunięcie konta lub zadzwoń na infolinię, albo napisz na czacie prośbę o usunięcie konta.
Sprawdź później, czy konto już jest usunięte, podejmując próbę logowania. Jak nie będzie można się zalogować i dostaniesz komunikat z że pod tym adresem e-mail nie ma konta, to załóż ponownie. Może być potrzebna pomoc konsultanta w ponownym założeniu.
Jak już konto założone, to powinien być dostęp do usług, które masz w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
@nortonex dostęp do konta masz też przez aplikację Mój Orange, poprzez czat poproś o usunięcie konta, widocznie jakiś bug masz, zgłoszenie zrobić i to naprawią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
Hej,
Dzięki Wam za trafne odpowiedzi. Niestety sprawa jest bardziej skomplikowana.
Konto na Mój Orange zakładałem kilka lat temu, na prywtany numer którego już nie mam. Numer ten jest wpisany jako numer do autoryzacji dlatego nie mogę sam usunąć konta. Z kolei na telefonie służbowym jak zainstaluje appkę Mój Orange to od razu mam informacje że nie jest ona przeznaczona dla średniego i dużego biznesu.
Wydawało mi się że mając przy sobie telefon służbowy będę miał możliwość zarejestrowania nowego konta z tym numerem ale chyba tak się nie da. Na służbowym telefonie aneks był podpisywany w styczniu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
@nortonex w takim razie kontakt z infolinią lub na czacie pomoże rozwiązać problem. Konsultant ma możliwość wprowadzenia nowego numeru do autoryzacji, jak również może usunąć konto, aby założyć na nowo. Obecnie obowiązuje nowa wersja Mój Orange, wiec jak rejestracja była spory czas temu, to coś nieprawidłowo się zmigrowało i wyskoczył błąd. tylko usunięcie konta pomoże.
Co do numerów firmowych, to z kontem prywatnym nie powiąże się. Inny system do zarządzania usługami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
Na chacie MAX po podaniu mojego numeru piszę że go nie rozpoznaje. Jak dzwonię na infolinię to prosi o podanie kodu abonenckiego, którego nie znam.
No nic, chyba się nie uda odzyskać dostępu do Mój Orange...
A jest jakiś kod sms w klasie biznesowej do sprawdzenia np. pakietu internetu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange
@nortonex to nie podawaj danych, tylko poproś o połączenie z konsultantem. Dopiero wtedy ustalisz i przedstawisz sprawę.