Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 175
  • 2

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

Od czasu rozłączenia Orange Love mam problem z Mój Orange. Po rozłączeniu w lutym konto MO nie działało mi kompletnie, błędy komponentów i te sprawy. Teraz po kilku już zgłoszeniach ogólnie działa, ale...

 

Mam 3 usługi - 2x OFNK i 1x Neostrada. Generalnie jest tak:

 

1. Raz na jakiś czas APK MO wywali błąd i nie zaloguje się mailem, ale wtedy pomaga szybki podgląd, logowanie nr tel i sms i późniejsze zalogowanie się mailem - wtedy jest ok. Na MO widzę tylko 2x pre paid, nie widać Neo. Jestem w stanie bez problemu przełączać się pomiędzy pre paidami, zmieniać usługi itd. Generalnie działa!

2. Na www MO jestem w stanie zalogować się każdym numerem tel + sms i jest ok, wszystko działa poprawnie, ale jak to w tej formie wiadomo - w nieco okrojonej wersji

3. Na www MO mogę zalogować się mailem, w podglądzie widać wszystkie usługi, w tym błędnie Neostradę w pakiecie LOVE ale szczegóły są poprawne

4. Na www MO po zalogowaniu mailem nie jestem w stanie przejść do jednego numeru pre paid - tego exLOVE, który przeszedł na kartę (przycisk "Wybierz" kompletnie nie reaguje). Drugi pre paid i Neostrada przełączają się między sobą poprawnie.

 

Nie mam już siły na kolejne czaty i zgłoszenia, bo jako tako MO mi działa, choć z mankamentami.

 

Najbardziej rozchodzi mi się właśnie o ten pkt 4. i brak możliwości wyświetlenia info z tego właśnie numeru. Ktoś ma może jakieś pomysły dlaczego przycisk Wybierz na www nie reaguje? Oczywiście zmieniałem przeglądarki, ciastka, adbloki itd, problem wszędzie jest ten sam.

 

mo1.png

 

16 ODPOW. 16

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19624
  • 56836
  • 772

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

@soundlovers usuń konto Mój Orange. Po usunięciu konta, czas trwania usuwania około 48 godzin, załóż ponownie i sprawdź działanie konta. Najlepiej po usunięciu nie zakładać od razu, tylko odczekać z jeden dzień.

 


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 175
  • 2

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

Robiłem to już wcześniej, nie pomogło 🙂 

Anonim

Nie dotyczy

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

@soundlovers  jedyne sensowne rozwiązanie, to przenieść numer z ex Love do innej sieci, też do prepaid i na powrót do Orange na kartę, bo teraz wisi sobie jako pozostałość po Orange Love na twoim koncie 😉

Tak na marginesie, usuwanie konta Mój Orange, nic nie zmieni obecnie u ciebie 😎


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 175
  • 2

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

@Anonim a wyobraź sobie, że na ten sam pomysł wpadliśmy razem z panią w salonie Orange jeszcze jak MO po rozłączeniu kompletnie mi nie działało. Jako że sama nie byłą w stanie nic zrobić i nie uzyskała żadnej pomocy na słuchawce, rozłożyła ręce w tej sprawie i doradziła mi właśnie przeniesienie numeru i powrót, przez co extra będę mieć rok ważności GB z doładowań. 

 

Tak też zrobiłem, przeniosłem do Play, po tygodniu wróciłem i dalej nie działało. Dopiero po kolejnych zgłoszeniach mniej więcej od początku kwietnia mam stan jak opisany w poście przewodnim 😉


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19624
  • 56836
  • 772

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

@soundlovers ile wyświetla się Tobie usług na koncie Mój Orange przez www?


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 45
  • 175
  • 2

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

@ketrasaArtur tak jak na załączonym screenie w pierwszym poście. 

 

Na www MO w opcji Przełącz Konto widzę

- Neo

- pierwszy pre paid z ex LOVE (do tego nie da rady się przeklikać)

- drugi pre paid

 

Na APK MO widzę

- pierwszy pre paid z ex LOVE

- drugi pre paid

- brak NEO (ale to mnie akurat nie boli)

Obydwa pre paidy w apce działają mi poprawnie.

Anonim

Nie dotyczy

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

@soundlovers  to pozostają tylko zgłoszenia, by to naprawili 😉

Skoro w aplikacji Mój Orange, widzisz obie sim karty prepaid, to tragedii nie ma, poprawią na portalu i będzie ok 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 1650
  • 13377
  • 2

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

@soundlovers , ja na jesieni ub. roku odłączyłem się z OL z głównym smartfonem, na którym mi zależało, bym go nie stracił. Przeniosłem go do Flexa za 25 zł miesięcznie. Ale Ty masz GB, które gromadzisz w ofertach na kartę, więc nie wiem, co by Ci się bardziej opłacało? Czy prosić na forum o dodatkowe GB, gdzie są chętni, by je podarować i będziesz miał więcej, czy zależy Ci bardziej na tym, co posiadasz? W każdym bądź razie, zgłoszenie na czacie jutro możesz sobie zrobić. Jak nie naprawią Ci, bo jest to świeża zaszłość "historyczna" w ich systemach, to zignoruj w razie czego wchodzenie przez jakiś czas na webowe konto MO, a surfuj sobie po aplikacji, bo prócz neo, prepaidy działają. Mnie zaś w appce nie jest uwzględniony stacjonarny i na to zgłoszenie poszło. Taki jest, w moim odczuciu, "urok" miksowania się z czegoś nie pomyśli kogoś. 

Anonim

Nie dotyczy

Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE

Nie dziwię się, że infolinia nie jest ci w stanie więcej zaproponować. Front line w przypadku MO nie ma wielkiego pola do popisu. Mogą odblokować konto czy odzyskać hasło. Próbowałeś reinstalacji konta, przeniosłeś nawet numer do innej sieci. Pozostaje ponawiać zgłoszenia a ktoś ogarnięty z backline rozwiąże ten problem.