- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
Od czasu rozłączenia Orange Love mam problem z Mój Orange. Po rozłączeniu w lutym konto MO nie działało mi kompletnie, błędy komponentów i te sprawy. Teraz po kilku już zgłoszeniach ogólnie działa, ale...
Mam 3 usługi - 2x OFNK i 1x Neostrada. Generalnie jest tak:
1. Raz na jakiś czas APK MO wywali błąd i nie zaloguje się mailem, ale wtedy pomaga szybki podgląd, logowanie nr tel i sms i późniejsze zalogowanie się mailem - wtedy jest ok. Na MO widzę tylko 2x pre paid, nie widać Neo. Jestem w stanie bez problemu przełączać się pomiędzy pre paidami, zmieniać usługi itd. Generalnie działa!
2. Na www MO jestem w stanie zalogować się każdym numerem tel + sms i jest ok, wszystko działa poprawnie, ale jak to w tej formie wiadomo - w nieco okrojonej wersji
3. Na www MO mogę zalogować się mailem, w podglądzie widać wszystkie usługi, w tym błędnie Neostradę w pakiecie LOVE ale szczegóły są poprawne
4. Na www MO po zalogowaniu mailem nie jestem w stanie przejść do jednego numeru pre paid - tego exLOVE, który przeszedł na kartę (przycisk "Wybierz" kompletnie nie reaguje). Drugi pre paid i Neostrada przełączają się między sobą poprawnie.
Nie mam już siły na kolejne czaty i zgłoszenia, bo jako tako MO mi działa, choć z mankamentami.
Najbardziej rozchodzi mi się właśnie o ten pkt 4. i brak możliwości wyświetlenia info z tego właśnie numeru. Ktoś ma może jakieś pomysły dlaczego przycisk Wybierz na www nie reaguje? Oczywiście zmieniałem przeglądarki, ciastka, adbloki itd, problem wszędzie jest ten sam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
@soundlovers usuń konto Mój Orange. Po usunięciu konta, czas trwania usuwania około 48 godzin, załóż ponownie i sprawdź działanie konta. Najlepiej po usunięciu nie zakładać od razu, tylko odczekać z jeden dzień.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
Robiłem to już wcześniej, nie pomogło 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
@soundlovers jedyne sensowne rozwiązanie, to przenieść numer z ex Love do innej sieci, też do prepaid i na powrót do Orange na kartę, bo teraz wisi sobie jako pozostałość po Orange Love na twoim koncie 😉
Tak na marginesie, usuwanie konta Mój Orange, nic nie zmieni obecnie u ciebie 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
@Anonim a wyobraź sobie, że na ten sam pomysł wpadliśmy razem z panią w salonie Orange jeszcze jak MO po rozłączeniu kompletnie mi nie działało. Jako że sama nie byłą w stanie nic zrobić i nie uzyskała żadnej pomocy na słuchawce, rozłożyła ręce w tej sprawie i doradziła mi właśnie przeniesienie numeru i powrót, przez co extra będę mieć rok ważności GB z doładowań.
Tak też zrobiłem, przeniosłem do Play, po tygodniu wróciłem i dalej nie działało. Dopiero po kolejnych zgłoszeniach mniej więcej od początku kwietnia mam stan jak opisany w poście przewodnim 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
@soundlovers ile wyświetla się Tobie usług na koncie Mój Orange przez www?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
@ketrasaArtur tak jak na załączonym screenie w pierwszym poście.
Na www MO w opcji Przełącz Konto widzę
- Neo
- pierwszy pre paid z ex LOVE (do tego nie da rady się przeklikać)
- drugi pre paid
Na APK MO widzę
- pierwszy pre paid z ex LOVE
- drugi pre paid
- brak NEO (ale to mnie akurat nie boli)
Obydwa pre paidy w apce działają mi poprawnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
@soundlovers to pozostają tylko zgłoszenia, by to naprawili 😉
Skoro w aplikacji Mój Orange, widzisz obie sim karty prepaid, to tragedii nie ma, poprawią na portalu i będzie ok 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
@soundlovers , ja na jesieni ub. roku odłączyłem się z OL z głównym smartfonem, na którym mi zależało, bym go nie stracił. Przeniosłem go do Flexa za 25 zł miesięcznie. Ale Ty masz GB, które gromadzisz w ofertach na kartę, więc nie wiem, co by Ci się bardziej opłacało? Czy prosić na forum o dodatkowe GB, gdzie są chętni, by je podarować i będziesz miał więcej, czy zależy Ci bardziej na tym, co posiadasz? W każdym bądź razie, zgłoszenie na czacie jutro możesz sobie zrobić. Jak nie naprawią Ci, bo jest to świeża zaszłość "historyczna" w ich systemach, to zignoruj w razie czego wchodzenie przez jakiś czas na webowe konto MO, a surfuj sobie po aplikacji, bo prócz neo, prepaidy działają. Mnie zaś w appce nie jest uwzględniony stacjonarny i na to zgłoszenie poszło. Taki jest, w moim odczuciu, "urok" miksowania się z czegoś nie pomyśli kogoś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Mój Orange po rozłączeniu LOVE
Nie dziwię się, że infolinia nie jest ci w stanie więcej zaproponować. Front line w przypadku MO nie ma wielkiego pola do popisu. Mogą odblokować konto czy odzyskać hasło. Próbowałeś reinstalacji konta, przeniosłeś nawet numer do innej sieci. Pozostaje ponawiać zgłoszenia a ktoś ogarnięty z backline rozwiąże ten problem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »