Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podsumowanie wykorzystania Internetu w aplikacji nie jest poprawne

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 53
  • 27
  • 0

Podsumowanie wykorzystania Internetu w aplikacji nie jest poprawne

Po aktualizacji aplikacji Mój Orange do najnowszej wersji 5.13.0.4601 jest teraz podzielone zużycie na pakiety, ale niestety nie pokazuje tego dobrze:

GrzegorzSzypa_0-1599752486718.png

 

Ogólnie pokazuje to stan w korelacji dla całego konta abonenta (fajnie mieć taką opcję dla wspólnego, współdzielonego pakietu, ale nie w momencie gdy patrzę na stan poszczególnego numeru). W tym miejscu powinno się wyświetlić lista wszystkich pakietów, wspólnych i indywidualnych przypisanych do numeru i ile z nich zostało wykorzystanych (tak było w starej wersji aplikacji).

 

Dodatkowo, niektóre współdzielone pakiety są pokazywane nieprawidłowo jako pozostałe (indywidualne).

GrzegorzSzypa_1-1599752922130.png

Tutaj Internet współdzielony pokazuje 68 GB, a pozostałe czyli suma współdzielonego z resztą 80 GB:

Czyli 

80 - 68 = 12 GB i wychodziło by że to jest pakiet indywidualny, tylko że akurat ten numer to jest jeszcze stary pakiet SMART PLAN LTE Wspólny (w skład którego wchodzi parę innych numerów), gdzie to 12 GB to pakiet wspólny dla numerów podpiętych do SMART PLAN LTE dodatkowy oraz indywidualny pakiet danych przypisany do danego numeru (notabene chyba nie pokazuje tutaj tego zbyt dokładnie, bo w takim razie powinno tu być więcej niż 15 GB).

 

 

 

W tej chwili na koncie mam 

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8596
  • 13559
  • 254

Podsumowanie wykorzystania Internetu w aplikacji nie jest poprawne

@GrzegorzSzypa przed chwilą zakończyło się AMA. Experci podali informację, że jeszcze nie wszystko jest poprawione w aplikacji i w najbliższym czasie wyjdą kolejne aktualizacje apki, gdzie powinno już być poprawnie.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 53
  • 27
  • 0

Podsumowanie wykorzystania Internetu w aplikacji nie jest poprawne

To apropo kolejnych maintenanców czy tym razem będzie tak samo że przez dosłownie cały dzień i  więcej nie będzie dostępu do aplikacji i jej zwartości

 

GrzegorzSzypa_0-1599755519914.png

 

Tak było ostatnio, pozwoliło się zalogować ale w momencie gdy przechodziłem dalej po zalogowaniu podałem dwukrotnie PIN, to dostawałem komunikat jak wyżej?

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8596
  • 13559
  • 254

Podsumowanie wykorzystania Internetu w aplikacji nie jest poprawne

@GrzegorzSzypa tego nie wiem. Apka cały czas jest obecnie rozwijana i takie błędy mogą się trafić. Szkoda, że te pytanie nie padło na AMA, które przed chwilą się skończyło.

 

Osobiście bardziej mi odpowiadała apka poprzedniej wersji 4.15, ale niestety nie jest już dostępna. Zostaje teraz jeszcze nie do końca dopracowana apka 5.13. Trzeba się uzbroić w cierpliwość i zgłaszać błędy na infolinii lub czacie oraz można przesłać zgłoszenie dotyczące aplikacji na e-mail: aplikacjamojorange@orange.com.