- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet danych i kontakt przez aplikacje
Napisałem do orange. Zaproponowali mi usunięcie aplikacji i zainstalowanie aplikacji na nowo. Nic to dało.
Żadnej z poniższych funkcji w aplikacji nie mogę sprawdzić jeśli chodzi o telefon.
-
Stan konta
-
Wykorzystanie pakietów
-
Okres rozliczeniowy
-
Doładujesz numer prepaid zyskując zawsze co najmniej 20% więcej
-
Sprawdzisz wykorzystanie usług stacjonarnych
-
Wykonasz diagnostykę łącza Internetowego
-
Wykaz połączeń
-
Płatność
-
Oferty Orange i Partnerów
-
Wiadomości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pakiet danych i kontakt przez aplikacje
@Tomasz_M, ponieważ mam podobnie jak u Ciebie, postanowiłem to sprawdzić na sobie. W ustawieniach niby miałem zapamiętane hasło do aplikacji MO, ale pewnie dlatego, że czyściłem pamięć smartfona, musiałem troszkę pokombinować. Krótko to trwało, bo po kliknięciu w ikonkę ludzików, wybrałem usługę mobilną na abonament, spoza Orange Love. Następnie kliknąłem w słuchawkę i rozmowę. Pojawiły mi się wszystkie dostępne funkcje połączeń i dwa razy stuknąłem w BOK. Okazało się wtedy, że nie jestem w aplikacji na pełnym logowaniu, czyli pewnie, jak u Ciebie. Bo też nie mogłem nic podejrzeć, więc zalogowałem się danymi tej usługi/hasłem/ i po pełnym logowaniu, krótko czekałem w sumie na bezpłatne połączenie z konsultantem. Sprawdził mi wszystkie dostępne funkcje, więc powinno być ok. Fakt, powiedział, że mogą, chociaż nie muszą wystąpić jakieś problemy na tym etapie, czyli przenoszeniu usług na wspólną platformę. Jakby co, to służę screenami, ale potem. Do dzieła kolego
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »