- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
Witam...
Próbuję zalogować się w normalny sposób do swojego konta w... ekhem "mój orange". Ale jest to karkołomne zadanie,wręcz niemożliwe dla mnie. Po wpisaniu danych ze świeżego wydruku, który otrzymałem ostatnio od orange, system akceptuje login i od razu chce, abym rejestrował się do nowego systemu. Ale choćbym nie wiem co wpisał, zawsze submit kończy się wywaleniem błędu "form_register.all.error.error.pi". I to obojętnie od przeglądarki, więc cookies nie mają nic do rzeczy.
O co kaman?
Próbuję się zalogować i dowiedzieć, skąd wzięły się różnice w rozliczeniach:
- Za kwiecień: Telefon domowy: 49,00 / Internet domowy: 39,90
- Za maj: Telefon domowy: 98,00 / Internet domowy: 79,80
W ostatnim czasie umowa została przepisana na innego członka rodziny (z uwagi na śmierć w rodzinie) oraz pozbyliśmy się "Usług mobilnych", które pożerały nam bez celu 59,99.
Nie mogę się skontaktować z orange, nie mogę się zalogować do orange, a rachunek sobie rośnie. Póki nie zostanie to naprawione, nie zamierzam realizować otrzymanego rozliczenia. Bo niby z jakiej racji mam płacić więcej? Co takiego się zmieniło? Ping na swojej sieci potrafi mi podskoczyć powyżej 500, pomimo sprawnego przyłącza, minimalnej odległości od routera (kabel) i wymienionego kabla transmisyjnego za hakiem. Sobie ktoś w kulki leci. Mam na serwerze osoby zza oceanu, których ping jest w granicach 50...
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
@Anonim skontaktuj sie z konsultantem na czacie lub telefonicznie https://www.orange.pl/view/kontakt
Odpowie na Twoje pytania o rachunki oraz na problemy z logowaniem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
@Anonim trzeba będzie założyć na nowo konto w Nowy Mój Orange przez www. Podejrzewam, że masz starą wersję, dlatego nie możesz się zalogować i wywala Tobie błąd.
Co do kontaktu z infolinią, polecam kontakt z telefonu od konkurencji na numer 510 100 100.
Brak płatności może spowodować zablokowanie usług i naliczenie dodatkowej kary. To, że nie możesz zalogować się do Mój Orange, nie jest podstawą do braku regulowania należności wobec operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
Ależ proszę, niech naliczą karę. Wtedy sprawa trafi do sądu i będziemy się tak bawić kilka lat. Ja mam czas. UOKiK już teraz kocha Orange i ich praktyki - pytałem niedawno ich przedstawiciela. Dodatkowo dołożę się do tego pozwu zbiorowego, który powoli się gotuje.
Mam znowu dzwonić do robota i konsultantów? A to jakaś gra jest? Ile razy muszę zadzwonić, ilu konsultantom muszę przedstawić ten sam problem, ubrany w te same słowa, żeby "nożyce" odpowiedziały?
Ludzie! No bez jaj... Ja chcę tylko zapłacić rachunek, taki jak wcześniej. Chcę mieć dostęp do menu, jak kiedyś. Dlaczego Orange mi to usilnie utrudnia? Po co mi się każe rejestrować, skoro formularz rejestracji nie działa poprawnie? Żeby zmarnować jeszcze więcej mojego czasu?...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
@Anonim jesli chcesz sie dowiedziec dlaczego taka oplata a nie inna to jednak trzeba sie z BOK skontaktowac. Nie chcesz rozmawiac z robotem to moze na czacie ze smiertelnikiem porozmawiaj. Sąd sądem a sprawiedliwosc wiesz po czyjej stronie musi byc🙂👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
@Anonim
jak zmienił się właściciel to nowy właściciel musi zarejestrować nowe konto Mój Orange na stronie https://www.orange.pl/rejestracja.phtml
Czy na fakturze jaką dostałeś z wyższą kwotą jest opłata za jeden miesiąc czy jest jakieś wyrównanie opłat co może być w przypadku zmiany właściciela w okresie rozliczeniowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
@Anonim możesz się sondować z Orange, tylko jaki jest sens. Umowę podpisujesz na świadczenie usług, a konto na Mój Orange jest tylko dodatkiem nie uwzględnionym w żadnej umowie. Operator nie musi zapewniać prawidłowego działania Mój Orange, co również mnie wkurza. Kilka razy składałem reklamacje w sprawie wadliwego lub nieprawidłowego działania Mój Orange. Zawsze dostawałem odpowiedź negatywną, więc i Ty pewnie też nic nie wskórasz.
Jak połączysz się na infolinię: 510 100 100, poproś kilkakrotnie o połączenie z konsultantem. W pewnym momencie MAX poprosi o numer usługi i przełączy do konsultanta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
Tak, wiem że trzeba się zarejestrować. Przecież napisałem to w pierwszym poście. Ale nie mogę - o to chodzi, że nie mogę. Bo błąd formularza to uniemożliwia. Sprawdzałem ileś kombinacji, daremnie.
Dzięki pomocy udzielonej mi poprzez czat uzyskałem dostęp teraz. Duży plus dla osoby, która wykonała rejestrację za mnie, a ja jedynie potwierdziłem. Bo się nie dało inaczej.
Pozostaje mi rozgryźć o co chodzi z cyframi...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
@Anonim
Popatrz, moze jakies wyrownania za zeszle miesiace. Jak byles na czacie to mogles od razu dopytac. Daj znac jak sie dowiesz👍
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange 2020
@Anonim jeżeli doradca na czacie zarejestrował dla Ciebie konto Mój Orange i nie miał błędu to raczej nie był to problem po stronie samego konta. Jakby był problem z kontem to doradca także miałby taki sam błąd.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »