- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry. Mam problem z Orange. Dostałem od nich wiadomość sms. "Nie dotarła do nas wpłata na 43,44zł za usługi Orange dla konta klienta 0000XXXXXXXXXX (nie będę podawał). Prosimy o jak najszybszą wpłatę na konto (podany numer)..." Dalsza część wiadomości to jakieś strasznie odsetkami i utratą rabatów."
Szczerze mówiąc nie pamiętam bym miał aktywne jakieś płatne usługi i nie wiem za co chcą ode mnie opłaty. Muszę przyznać, że jestem mocno zdezorientowany. Nie wiem gdzie sprawdzić swój numer konta klienta i co mogę z tym zrobić? Założyłem konto na "mój orange" ze swojego numeru telefonu i tam nie znalazłem żadnych przydatnych informacji, żadne usługi płatne też nie były włączone. Moje pytanie brzmi jak mam tę sprawę wyjaśnić? Płacić nie zamierzam, dopóki nie będę wiedział co się w ogóle stało, że wysyłają mi takie smsy.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak zaczyna się numer konta dla usług stacjonarnych np. telefonu, neostrady. Może podany został Twój numer kontaktowy dla np. rodziców, dziadków itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za co?
@PanTadeusz masz ofertę na kartę, czy masz abonament?
Numer konta, który dostałeś w SMS-ie możesz porównać ze swoim logując się na konto Mój Orange, najlepiej przez www.
Proponuję wyjaśnić sprawę na infolinii lub na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za co?
Dziękuję za odpowiedź.
Mam ofertę na kartę. Nigdy abonamentu nie miałem.
Na Mój Orange założyłem konto i się logowałem za pomocą swojego numeru telefonu. Po rejestracji mogę też e-mailem. To co mi przyszło w smsie zaczyna się w taki sposób 00003747XXXXXX. Wybacz, może jestem w tej sprawie otępiały, ale nie mam pojęcia z czym to mogę porównywać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za co?
@PanTadeusz jak masz usługi w Orange, to do każdej usługi jest przypisany numer konta. Dlatego myślałem, że uda się porównać z numerem konta na Mój Orange, ale jak masz ofertę na kartę, to taki numer nie zawsze jest podawany.
Pewnie ktoś przy podpisywaniu umowy pomylił numery do kontaktu, dlatego pewnie dostałeś taką informację o zaległości.
Zadzwoń na infolinię lub napisz na czacie. Może uda się dokładniej sprawę wyjaśnić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tak zaczyna się numer konta dla usług stacjonarnych np. telefonu, neostrady. Może podany został Twój numer kontaktowy dla np. rodziców, dziadków itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za co?
U nas w domu nie ma neostrady, ani telefonu stacjonarnego. Mój numer na pewno też nie został nigdzie podany jako kontaktowy przez rodzinę. Jak nie mam z tym nic wspólnego, to nie mam się czego obawiać? Czy może niedługo będę nękany przez jakąś firmę komorniczą? Mogę jakoś usunąć swój numer z tych powiadomień?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Opłata za co?
@ketrasaArtur Rozmawiałem przez czat z konsultantem, ale nie wiem czy był specjalnie pomocny. Od początku twierdził, że to prawdopodobnie oszustwo. (Tylko, że wiadomość przyszła z tego samego numeru co wszystkie powiadomienia Orange). Jak podałem mu to konto klienta to twierdził, że to "nie ich" i że nie podają też swojego numeru konta bankowego, na który trzeba zrobić przelew w SMS. Nie mam pojęcia ile jest prawdy w tym co mówił.