Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nowy Mój Orange nie działa jak należy


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 3
  • 0

Nowy Mój Orange nie działa jak należy

Konto którym się zajmuję to elunia3399. Mama oczywiście nie potrafi więc sam obsługuje jej płatności. Niestety po migracji do "wspaniałego" nowego mojego orange straciłem możliwość zalogowania się i opłacenia rachunków. Nie będę jeździł ponad 200km co miesiąc by opłacać z jej telefonu po przez aplikacje jej rachunku a strona nie pozwala mi się zalogować.

 

Loguję się na konto elunia3399 po czym chcę przejść do "Nowy mój orange", tam podaje email i hasło i... nie działa, zresetowanie hasła działa na konto główne ale nie na "Nowy mój orange" mimo, że w trakcie logowanie się do niego resetuje je... Co jest?

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Nowy Mój Orange nie działa jak należy


Poziom 19, Pasjonat
  • 37
  • 42
  • 1

Nowy Mój Orange nie działa jak należy

Przeszedłeś bezproblemowo proces rejestracji do Nowego MO? Jeśli tak, to przejdź na stronę:

https://www.orange.pl/zaloguj.phtml wpisz email na który zarejestrowałeś kont, naciśnij dalej, podaj hasło i spróbuj się zalogować. Jeśli się nie udało, daj znać jaki komunikat dostałeś.


Poziom 17, Komentator
  • 34
  • 7
  • 1

Nowy Mój Orange nie działa jak należy

Mój kolega ma podobny problem-po dojściu do strony tej zielono-białej wybieramy np.podsumowanie i na chwilę pojawia sie strona ale po chwili pojawia się ''nie można się zalogować do nowej MO''logujemy się według opcji więc za chwilę przychodzi hasło na WP kopiujemy wpisujemy  i od nowa nie można się zalogować do nowego MO.Piszę może nietypowo ale jestem już emerytem i nie bardzo wiem jak to opisac,Dodam że u kolegi na starym MO wszystko działało poprawnie,płacił faktury.Był w salonie ale nie chcieli pomóc.