Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 2

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Witam.

Od wczoraj walczę z aplikacją Mój Orange. Już zrobiłem wszystko co mi doradzono i czego nie. Otóż mogę się tylko automatycznie zalogować, natomiast ręcznie nie mogę,gdyż po wpisaniu danych i zatwierdzeniu, dostaję komunikat : "Twoje konto nie umożliwia zalogowanie się do aplikacji. Skonatkuj się z biurem obsługi". W czym tkwi problem?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 2

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange


Remi napisał(-a):

@Sadman001 sprawdź proszę czy możesz tymi danymi zalogować się do Mój Orange na https://www.orange.pl/zaloguj.phtml


Remi, w aplikacji zrobiłem sobie nowe konto, o dziwo bez problemów na tym samym numerze, i ręczne logowanie było tym razem udane, co pozwoliło mi rozwiązać inną sprawę którą też opisałem rano. Pozdrawiam 😉

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

8 ODPOW. 8
Anonim

Nie dotyczy

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

A zrób tak - wejdź w ustawienia telefonu -> Aplikacje -> Wybierz aplikację Mój Orange -> Wyczyść dane. Jeżeli to nie pomoże to odinstaluj aplikację i pobierz ją ponownie. Jeśłi to nie pomoże to zostaje tylko kontakt z BOK.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 2

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

W tej sprawie już napisałem Mailem do BOK, gdyż jak pisałem w poście zrobiłem już "Wszystko", włącznie z czyszczeniem danych, i przeinstalowywaniem aplikacji. A kontakt z BOK potrzebny mi jest, gdyż muszę załatwić inną sprawę, którą na tym Forum opisałem już wcześniej.


Pracuję w Orange
  • 24
  • 19
  • 1

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Sadman001, dzięki za zgłoszenie 🙂

 

Anonim

Nie dotyczy

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Widzę że na nasztm forum będzie Pani @Marta "grzechu warta" 🙂 Super, kolejny kanał w którym będzie można wiele "zgłosić" i "naprawić". Pozdrawiam.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 2

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

EDIT : Teraz występuje komunikat o błędnych danych logowania, pomimo tego, że wszystko wpisałem dobrze. Widać to na załączonym screenshocie


screenshot (1).jpg

Ekspert AMA
  • 416
  • 920
  • 56

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

@Sadman001 sprawdź proszę czy możesz tymi danymi zalogować się do Mój Orange na https://www.orange.pl/zaloguj.phtml


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 2

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange


Remi napisał(-a):

@Sadman001 sprawdź proszę czy możesz tymi danymi zalogować się do Mój Orange na https://www.orange.pl/zaloguj.phtml


Remi, w aplikacji zrobiłem sobie nowe konto, o dziwo bez problemów na tym samym numerze, i ręczne logowanie było tym razem udane, co pozwoliło mi rozwiązać inną sprawę którą też opisałem rano. Pozdrawiam 😉


Pracuję w Orange
  • 24
  • 19
  • 1

Nie możność ręcznego zalogowania się do aplikacji Mój Orange

Super, że się udało 🙂

Skoro możesz już normalnie korzystać z Mój Orange, zachęcam do zaktualizowania aplikacji. Dziś wyszła nowa wersja androidowa 🙂 Pozdrawiam!