- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem występuje już od dawna. Czy to połączenia, czy smsy czy internet, przy próbie wejścia w szczegóły, cały czas wyświetla się "Wystąpił błąd podczas pobierania danych. Spróbuj ponownie." Normalnie z tego nie korzystam, więc się nigdy tym nie przejmowałem. Natomiast teraz zależało mi żeby coś sprawdzić, no ale nie mogę bo wyskakuje ten błąd... Zastanawiam się czy to może związek z tym, że mam dosyć starą taryfę (Smart Plan Mix).
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@konradk_ może tak być, że stare oferty nie są wspierane i na Mój Orange dane mogą być wyświetlane niepoprawnie lub wcale. Warto jednak sprawę zgłosić na infolinii lub na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@konradk_ może tak być, że stare oferty nie są wspierane i na Mój Orange dane mogą być wyświetlane niepoprawnie lub wcale. Warto jednak sprawę zgłosić na infolinii lub na czacie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można zobaczyć szczegółów wykorzystania środków w Mój Orange
Taryfa nie ma na błąd żadnego wpływu. Również zachęcam do kontaktu z BOK w tej sprawie. Przekażą gdzie trzeba i powinno śmigać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie można zobaczyć szczegółów wykorzystania środków w Mój Orange
Jednak to wina taryfy.