- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Ostatnio zarejestrowałem nowy numer, aby mieć pełny dostęp do wszystkich funkcji założyłem konto w mój orange, lecz nie mogę się do niego zalogować. Podczas próby logowania wyskakuje błąd, że wpisane hasło jest nieprawidłowe mimo to, że podaje email i hasło użyte przy rejestracji numeru i konta na orange.pl. Gdy wybieram opcję przypomnienia hasła i wpisuję adres email użyty przy rejestracji wyskakuje komunikat "Pod tym adresem e-mail nie ma konta w Mój Orange. Wprowadź poprawny adres lub zarejestruj konto." Więc wybieram kolejno opcję "zarejestruj konto", i gdy wpisuję swój numer telefonu dostaję komunikat "Dla tego numeru już jest zarejestrowane konto. Zaloguj się." i nic nie da się z tym zrobić. Dodam jeszcze, że podczas logowania za pomocą numeru telefonu na stronie orange.pl logowanie przebiega pomyślnie, a dopiero przy kliknięciu w okienko "Przejdź do nowego Mój Orange" wszystko zaczyna się psuć. Oczywiście wszystkie emaile aktywacyjne przychodzą normalnie i konto zostało aktywowane na mailu, gdy próbuje przywrócić hasło na orange.pl również maile z resetowaniem hasła przychodzą na maila bez problemowo tylko jest problem z logowaniem do aplikacji Mój Orange. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Poniżej wstawiam screeny komunikatów ze strony:
______________
* Temat przeniesiony z Telefony i tablety - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://www.orange.pl/view/kontakt
W moim pierwszym poscie dalem Ci tego linka. O tej godzinie na czacie pracuje tylko MAX czyli bot. Musisz przez niego przebrnac odpisujac mu np. na pytanie "Czy informacje były dla Ciebie przydatne?" ze NIE. Wtedy polaczy Cie z zywym czlowiekiem😉 Możesz z nim porozmawiać od poniedziałku do piątku (07:00-22:00) oraz w sobotę (10:00-18:00). Wiec trzeba jeszcze chcwile poczekac i sprobowac po 10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
@kubixss tutaj masz info o rejestracji w nowym moj orange https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-w-nowym-moj-orange
W razie dalszych problemow skontktuj sie na czacie lub telefonicznie z konsultantem i popros o pomoc https://www.orange.pl/view/kontakt
Bylo jeszcze cos takiego przy rejestracji jak weryfikacja. Konieczna byla rozmowa na czacie z konsultantem i podanie mu numeru PESEL w celu potwierdzenia tozsamosci. Skontaktuj się z BOK i sprawa sie rozwiaze😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
Umiem się rejestrować do aplikacji po prostu coś się zepsuło i nie mogę się zalogować tak jak to opisałem wyżej. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale na drugim numerze i drugim koncie wszystko poszło gładko, ale no nic. Czekam na jakieś dalsze wskazówki, a jeśli nie uda mi się rozwiązać problemu to w poniedziałek skontaktuję się z pomocą techniczną...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
@kubixss rozumiem, że masz dwa numery i oba zarejestrowane. Pod jednym numerem założyłeś konto na Mój Orange na e-mail i działa prawidłowo, natomiast pod drugi numer chcesz założyć drugi e-mail na Mój Orange i się nie da.
Jeżeli numery są zarejestrowane na tą samą osobę, to na e-mail wystarczy założyć jedno konto. Zaloguj się zarejestrowanym e-mailem i sprawdź, czy nie są widoczne dwa numery. W Mój Orange wszystkie usługi zapisane na jedną osobę są dołączane automatycznie, bo są weryfikowane po numerze PESEL i wystarczy jedno konto założyć na e-mail.
Jeszcze jedno wyjaśnienie. Po zainstalowaniu aplikacji Mój Orange, pierwsze logowanie odbywa się numerem telefonu i kodem PIN przysłany SMS-em. Następnie po zalogowaniu trzeba wybrać logowanie e-mailem. Logujesz się tym e-mailem, na który już masz założone konto. Drugiego konta na nowy e-mail nie założysz.
Tak więc zaloguj się zarejestrowanym e-mailem i sprawdź, czy masz widoczne oba numery. Zmianę numerów w apce dokonujesz klikając w prawym górnym rogu ikonkę ludzika z cyferką ilości usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
Numery które posiadam są zarejestrowane na dwie różne osoby, a konta na dwa inne adresy e-mail, gdy loguje się na drugie konto w mój orange nie wyświetla mi się drugi numer, ponieważ nie są one ze sobą w żaden sposób powiązane. Dziwi mnie to, że mogę na przykład bez problemu logować sie tutaj na Nasz Orange, i na Orange.pl również, ale tylko jeśli loguję się przy użyciu loginu, lub numeru telefonu. Gdy wprowadzam adres email na które jest założone te konto, z którego właśnie piszę to wyświetla się komunikat "Podane hasło jest nieprawidłowe. Spróbuj jeszcze raz." mimo to, że hasło jest na 100% prawidłowe. Próbowałem resetować hasło za pomocą emaila lecz to nic nie dało. Gdy przechodzę do ustawień w nasz orange adres email i hasło wyświetlają się prawidłowo tak jak podawałem przy rejestracji i takie jakie wpisuje przy logowaniu, ale mimo to nie da się zalogować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
@kubixss teraz jeszcze trzeba wyjaśnić, abyśmy się dobrze zrozumieli.
Logowanie numerem telefonu lub loginem, to logowanie do starej wersji systemu. Logowanie e-mailem dotyczy nowej wersji systemu. Jeżeli na drugim koncie rejestrowany był e-mail i nie da się zalogować, to zostaje kontakt z infolinią: 510 100 100 lub napisz na czacie. Pewnie potrzebna jest dodatkowa weryfikacja, którą wykona konsultant.
Jeżeli wyświetlany jest komunikat, że pod podanym adresem e-mail nie ma konta, należy założyć konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
@ketrasaArtur Właśnie sęk w tym, że gdy próbuje się logować za pomocą emaila to pisze, że wprowadzane hasło jest nieprawidłowe (mimo to, że jest prawidłowe), gdy wybieram opcję odzyskiwania hasła za pomocą emaila i wpisuje tam swój adres email, to wyskakuje komunikat, że system nie wyszukuje konta powiązanego z podanym adresem email jakby konto nie istniało (a jednak jest, bo piszę tu) i wyskakuje komunikat, aby się zarejestrować, ale gdy próbuje się zarejestrować to wyskakuje komunikat, że dany numer telefonu został już zarejestrowany w mój orange i w tym nie ma nic dziwnego, bo robiłem konto, ale nie mogę się zalogować. Klikałem w link aktywacyjny na mailu i robiłem wszystko tak jak powinno być, ale mimo to nadal nie da się zalogować. Idzie z tym zgłupieć 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
@kubixss zakładałeś konto na e-mail? To że piszesz tu na forum NO, to jest logowanie do starego systemu.
Wygląda mi, że nie masz konta założonego w nowym systemie, na adres e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
@ketrasaArtur Konto zakładałem normalnie podałem email, numer telefonu, hasło i tak dalej, a później potwierdziłem link aktywacyjny, który przyszedł mi na maila, więc na pewno wszystko dobrze założyłem. Gdy wchodzę na stronę orange.pl i wybieram rejestrację i wpisuje swój numer telefonu tak jak robiłem to za pierwszym razem przy rejestracji wyskakuje taki komunikat, więc wszystko na 100% jest dobrze założone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie da się zalogować do aplikacji mój orange
@kubixss tak, masz rację, sam teraz podjąłem próbę rejestracji. Coś jest nie tak, bo po rejestracji przekierowuje do starej platformy, nie do nowej, dlatego nie możesz zalogować się przez adres e-mail. Próbowałeś rejestracji przez apkę? Jeśli też nie idzie, to zostaje kontakt z infolinią. Czasami wyskakują takie krzaczki. Na infolinii konsultant powinien pomóc, albo spróbuj jeszcze rejestracji przez apkę.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »